اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951120233956566

وب‌سایت «100هنر» یک ساله شد

کد: 13951120233956566

https://goo.gl/BiHmQ8

، تهران , (اخبار رسمی): این وب‌سایت نخستین پایگاه تخصصى هنرى بوده که فعالیت‌های آن در زمینه برگزارى چالش‌هاى هنرى، گالرى‌هاى مجازى و حقیقى و آموزش تخصصى هنرى در یک‌سال گذشته آغاز شد.

www.100honar.com

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وب‌سایت 100هنر، این وب‌سایت، نخستین پایگاه تخصصى هنرى فعالیت های خود را با هدف برگزارى چالش‌هاى هنرى، گالرى‌هاى مجازى و حقیقى و آموزش تخصصى هنرى توسط اساتید برجسته هنر و اسپانسرینگ هنرى در 17 بهمن ماه سال 94 آغاز کرد.

از جمله هنرهاى مورد فعالیت این وب‌سایت می‌توان به موضوعاتی همچون نقاشى و گرافیک، عکاسى، موسیقى، شعر و داستان‌نویسى، گویندگى و دکلمه، فیلم و انیمیشن، خوشنویسى، مجسمه سازى اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، در مدت زمانی یک‌ساله از تاسیس این وب‌سایت تاکنون بیش از 100 چالش هنرى در بخش‌هاى کاملا تخصصى و جدید برگزار شد تا حدود 3500 هنرمند عضو این وب‌سایت درآمدند.

نمایشگاه‌هاى مجازى و حقیقى از دیگر خدمات این وب‌سایت در سال گذشته بوده که مى‌توان به گالرى‌هاى فصلى و درخواستى هنرمندان اشاره کرد ؛ تاکنون داورى، آموزش و تبادل نظر توسط خود هنرمندان و با توجه به رنک آنها در مسابقات صورت گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

100هنر

100هنر شبکه اجتماعی هنرمندان هنرمندان می تواند آثار هنری خود را با توجه به موضوعات مطرح شده ارسال کنند و در بخش های هنری دلخواه خود مثل نقاشی گرافیک عکاسی موسیقی فیلم انیمیشن شعر داستان گویندگی خوشنویسی مجسمه و ... شرکت کنند. خدمات سایت اشتراک آثار هنری خرید و فروش آثار تجسمی برگزاری چالش هنری بیوگرافی و راه های ارتباطی هنرمندان رنکینگ هنرمندان آموزش های تخصصی هنری نمایشگاه و اجراهای فصلی می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]