اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970207293056566

100هنر برگزار می کند

نمایشگاه‌ گروهی نقاشی، عکاسی و نقاشی‌خط فصل پنجم

کد: 13970207293056566

https://goo.gl/tDCTES

، تهران , (اخبار رسمی): فصل پنجم از نمایشگاه‌های گروهی 100هنر با حضور هنرمندان برجسته رشته‌های نقاشی، عکاسی و نقاشی‌خط، جمعه 14 اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا 20 در گالری زرنا واقع در شهرآرا تهران افتتاح می‌شود.

نمایشگاه‌ گروهی نقاشی، عکاسی و  نقاشی‌خط فصل پنجم
نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان 100هنر فصل پنجم

به گزارش روابط عمومی 100هنر؛ این مجموعه با ایده‌ی نوین و مطرح کردن چالش‌های هنری حدود 2سال است که در زمینه‌های مختلف هنری مانند نقاشی و گرافیک، عکاسی، خوشنویسی، موسیقی، شعر و داستان نویسی، فیلم و انیمیشن، گویندگی و سایر هنرها شروع به فعالیت کرده است. 

براساس این گزارش، در این زمان اندک بیش از 9000 هنرمند حرفه‌ای ایرانی به این سایت پیوستند و در چالش‌ها و جشنواره‌های هنری شرکت کردند. بر پایه این اطلاع، 100هنر قصد دارد هر فصل برای حمایت بیشتر از هنرمندان شرکت کننده، تعدادی از آثار آن‌ها را به صورت مشترک در معرض نمایش دوستداران هنر قرار دهد.

فصل پنجم از نمایشگاه‌های گروهی شامل آثاری مدرن و  قابل توجه با حضور هنرمندان نقاش، عکاس، خوشنویس و نقاشی‌خط ، جمعه 14 اردیبهشت  از ساعت 16 تا 20 در گالری زرنا واقع در شهرآرا افتتاح خواهد شد. این نمایشگاه شامل مجموعه‌ی آثار تعدادی از هنرمندان بنام ایرانی که در زمینه هنرهای تجسمی صاحب عنوان و سبک هستند برگزار می‌شود.

گفتنی است نمایشگاه به مدت پنج روز از 14 تا 19 اردیبهشت ماه در گالری زرنا به آدرس: تهران، خیابان ستارخان، خیابان پاتریس لومومبا، خیابان 13، پلاک12، زنگ2؛ همه روزه از ساعت 16 تا 20 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت 100هنر مراجعه کنند:

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

100هنر

100هنر شبکه اجتماعی هنرمندان هنرمندان می تواند آثار هنری خود را با توجه به موضوعات مطرح شده ارسال کنند و در بخش های هنری دلخواه خود مثل نقاشی گرافیک عکاسی موسیقی فیلم انیمیشن شعر داستان گویندگی خوشنویسی مجسمه و ... شرکت کنند. خدمات سایت اشتراک آثار هنری خرید و فروش آثار تجسمی برگزاری چالش هنری بیوگرافی و راه های ارتباطی هنرمندان رنکینگ هنرمندان آموزش های تخصصی هنری نمایشگاه و اجراهای فصلی می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]