اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961110279336566

100honar.com برگزار می‌کند:

نمایشگاه‌ گروهی نقاشی، عکاسی و نقاشی‌خط با موضوع ایران

کد: 13961110279336566

https://goo.gl/BuvTuJ

، تهران , (اخبار رسمی): فصل چهارم از نمایشگاه‌های گروهی 100هنر با حضور هنرمندان برجسته رشته های نقاشی، عکاسی، نقاشی‌خط، پنجشنبه 19 بهمن ماه از ساعت 4 تا 7 شب در نگارخانه‌ی فرهنگسرای ابن سینا واقع درشهرک غرب تهران افتتاح می‌شود.

نمایشگاه‌گروهی نقاشی عکاسی نقاشیخط با موضوع ایران
پوستر نمایشگاه فصل چهارم آثار تجسمی هنرمندان 100هنر (ایران)

به گزارش روابط عمومی 100هنر؛ این مجموعه با ایده‌ی نوین و مطرح کردن چالش‌های هنری حدود 2سال است که در زمینه‌های مختلف هنری مانند نقاشی و گرافیک، عکاسی، خوشنویسی، موسیقی، شعر و داستان نویسی، فیلم و انیمیشن، گویندگی و سایر هنرها شروع به فعالیت کرده است. 

بر اساس این گزارش، در این زمان اندک بیش از 6500 هنرمند حرفه‌ای ایرانی به این سایت پیوستند و در چالش‌ها و جشنواره‌های هنری شرکت کردند. بر پایه این اطلاع، 100هنر قصد دارد هر فصل برای حمایت بیشتر از هنرمندان شرکت کننده، تعدادی از آثار آنها را به صورت مشترک در معرض نمایش دوستداران هنر قرار دهد.

فصل چهارم از نمایشگاه‌های گروهی با موضوع «ایران» و شامل آثاری مدرن و  قابل توجه با حضور هنرمندان نقاش، عکاس، خوشنویس و نقاشیخط ، پنجشنبه 19 بهمن  از ساعت 4 تا7 شب در نگارخانه ی فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک غرب افتتاح خواهد شد. این نمایشگاه شامل مجموعه‌ی آثار تعدادی از هنرمندان بنام ایرانی که در زمینه هنرهای تجسمی صاحب عنوان و سبک هستند با همکاری مجموعه فرهنگی ابن سینا و گروه هنری 100هنر برگزار می‌شود.

گفتنی است نمایشگاه به مدت یک هفته از 19 تا 25 بهمن ماه در گالری فرهنگسرای ابن سینا به آدرس: تهران، شهرک غرب(قدس)،ابتدای ایران زمین شمالی،فرهنگیرای ابن سینا (افتتاحیه ساعت 16 تا 19 و دیگر روزها از ساعت 9 تا 13و 14 تا 19) میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت 100هنر مراجعه کنید:

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

100هنر

100هنر شبکه اجتماعی هنرمندان هنرمندان می تواند آثار هنری خود را با توجه به موضوعات مطرح شده ارسال کنند و در بخش های هنری دلخواه خود مثل نقاشی گرافیک عکاسی موسیقی فیلم انیمیشن شعر داستان گویندگی خوشنویسی مجسمه و ... شرکت کنند. خدمات سایت اشتراک آثار هنری خرید و فروش آثار تجسمی برگزاری چالش هنری بیوگرافی و راه های ارتباطی هنرمندان رنکینگ هنرمندان آموزش های تخصصی هنری نمایشگاه و اجراهای فصلی می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]