اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971002335146566

100هنر برگزار می‌کند

نمایشگاه تجسمی تناقض

کد: 13971002335146566

https://goo.gl/183sDz

، تهران , (اخبار رسمی): فصل هفتم از نمایشگاه‌های گروهی 100هنر با موضوع تناقض و با حضور هنرمندان برجسته رشته‌های نقاشی، عکاسی و حجم، پنجشنبه 6 دی ماه از ساعت 17 تا 20 در گالری خانه عکاسان جوان واقع در یوسف آباد تهران افتتاح می‌شود.

نمایشگاه تجسمی تناقض
نمایشگاه تجسمی تناقض-100هنر

نمایشگاه تجسمی تناقض با رویکرد آثار مدرن نقاشی، عکاسی و حجم پنجشنبه 6 دی ماه از ساعت 17 تا 20 در گالری خانه عکاسان جوان واقع در یوسف آباد تهران افتتاح می‌شود

به گزارش روابط عمومی 100هنر؛ این مجموعه با ایده‌ی نوین «شبکه اجتماعی هنرمندان» با اهدافی چون ‏‎انتشار و فروش آثار هنری، ‏‎برگزاری چالش‌ها و جشنواره‌های هنری، آموزش و ورکشاپ‌های هنری، نمایشگاه و اجراهای هنری؛ بیش از 2سال است که در زمینه‌های مختلف هنری مانند نقاشی و گرافیک، عکاسی، خوشنویسی، موسیقی، شعر و داستان‌نویسی، فیلم و انیمیشن، گویندگی و سایر هنرها شروع به فعالیت کرده است. 

براساس این گزارش، در این زمان بیش از 16000 هنرمند حرفه‌ای ایرانی به این سایت پیوستند و در چالش‌ها و جشنواره‌های هنری شرکت کردند. بر پایه این اطلاع، 100هنر قصد دارد هر فصل برای حمایت بیشتر از هنرمندان تجسمی، تعدادی از آثار آن‌ها را به صورت مشترک در معرض نمایش دوستداران هنر قرار دهد.

فصل هفتم از نمایشگاه‌های گروهی شامل آثاری مدرن و  قابل توجه با موضوع و مضمون تناقض با حضور هنرمندان نقاش، عکاس، حجم ، پنجشنبه 6 دی ماه  از ساعت 17 تا 20 در گالری خانه عکاسان جوان واقع در یوسف آباد تهران افتتاح خواهد شد. این نمایشگاه شامل مجموعه‌ی آثار تعدادی از هنرمندان بنام ایرانی که در زمینه هنرهای تجسمی صاحب عنوان و سبک هستند برگزار می‌شود.

گفتنی است نمایشگاه به مدت یک هفته از 6 تا 12 دی ماه در گالری خانه عکاسان جوان به آدرس: تهران، یوسف‌آباد، خیابان چهارم، پلاک 3، طبقه دوم؛ همه روزه از ساعت 16 تا 19 میزبان علاقمندان خواهد بود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت 100هنر مراجعه کنند:

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

100هنر

100هنر شبکه اجتماعی هنرمندان هنرمندان می تواند آثار هنری خود را با توجه به موضوعات مطرح شده ارسال کنند و در بخش های هنری دلخواه خود مثل نقاشی گرافیک عکاسی موسیقی فیلم انیمیشن شعر داستان گویندگی خوشنویسی مجسمه و ... شرکت کنند. خدمات سایت اشتراک آثار هنری خرید و فروش آثار تجسمی برگزاری چالش هنری بیوگرافی و راه های ارتباطی هنرمندان رنکینگ هنرمندان آموزش های تخصصی هنری نمایشگاه و اجراهای فصلی می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی