اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951121234005376

بیش از ۱۴ هزارتن محصول شیمیایی معامله شد

۶ کالای جذاب تالار پتروشیمی

کد: 13951121234005376

https://goo.gl/rLJwzk

، تهران , (اخبار رسمی): حجم معاملات محصولات شیمیایی دیروز ۱۴ هزار و ۵۶۱ تن رقم خورد.

۶ کالای جذاب تالار پتروشیمی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بورس کالای ایران، روزگذشته حجم عرضه محصولات شیمیایی ۲۳ هزار و ۸۷۲ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۲۸ هزار و ۸۰۱ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی، کریستال ملامین، دی اتانول آمین، مونومر وینیل استات، دی اتیلن گلایکول، اسیداستیک و دی اتیل هگزانول با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شدند.

کریستال ملامین پتروشیمی ارومیه با ۱۰۰ تن عرضه به میزان ۱۲۱۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۷۴۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۲۲۲ تومان رقم خورد.

همچنین کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم با حجم عرضه ۱۰۰ تن به میزان ۱۶۲۵ تن تقاضا داشت، قیمت خرید این کالا توسط معامله گران ۵ هزار و ۲۲۲ تومان بود.

اسید استیک پتروشیمی فن آوران هم با عرضه ۵۰۶ تنی به میزان ۷۶۱۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۳۰۰ تومان و نرخ خرید آن هم یک هزار و ۴۳۰ تومان بود.

دی اتانول آمین پتروشیمی شازند هم با عرضه ۲۲۰ تنی به میزان ۳۵۲ تن تقاضا داشت، یمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۸۲ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۹۹ تومان بود. دی اتیلن گلایکول شازند هم با عرضه ۱۱۰ تنی ۳۰۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۹۵۲ تومان و میانگین نرخ خرید این کالا هم ۳ هزار و ۱۱۵ تومان رقم خورد. در همین حال دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید با حجم ۶۶ تن وبا نرخ پایه معامله شد. منواتیلن گلایکول مارون هم با حجم ۲۲ تن با نرخ پایه خریداری شد.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم ۵۵۰ تن عرضه و ۱۸۲۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزارو ۸۵۰ تومان بود، این کالا با میانگین نرخ ۲ هزار و۸۶۱ تومان مورد معامله قرار گرفت.

همچنین در این روز دی اتیلن گلایکول و منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازندو زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام وارد سیستم مچینگ شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بورس کالای ایران

نیاز به ایجاد بازاری متشکل و سازمان یافته برای تقابل آزاد عرضه و تقاضا، دولت و مجلس شورای اسلامی را بر آن داشت تا بستر قانونی لازم جهت تاسیس و راه اندازی بورسهای کالایی را در ایران فراهم سازند. در این راستا با تصویب بند (ج) ماده (95)قانون برنامه سوم و بند (الف) قانون برنامه چهارم ، شورای عالی بورس موظف به تشکیل و گسترش بورسهای کالایی در ایران گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه