اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212207856719170
در دسترس نیست

بهترین بلندگو بیضی تا 2.500.000 تومان بدون آمپلی فایر

بهترین بلندگو بیضی تا 2.500.000 تومان بدون آمپلی فایر

کد: 140212207856719170

، قدس , (اخبار رسمی): اگر به دنبال این هستید که اسپیکر‌های بی‌کیفیتی که بر روی خودرو خود نصب و تعبیه شده‌اند را ارتقا دهید و همچنین هزینه زیادی را نمی‌خواهید پرداخت بکنید؛ بدون شک استفاده از بلندگو‌های بیضی سبک گزینه مناسبی می‌باشد.

بهترین بلندگو بیضی تا 2.500.000 تومان بدون آمپلی فایر
بهترین قیمت تا رنج قیمتی 2500 تومن

آمپلی فایر‌ها به شدت توی کیفیت و قدرت بلندگو‌ها مؤثر هستند و از درهم‌ریزی و افت کیفیت صدا در ولوم‌های بالا جلوگیری می‌کنند.

امروز توی این مقاله می‌خواهیم به بهترین بلندگو‌های بیضی تا رنج قیمتی 2.500.000 تومان بپردازیم که برای راه‌اندازی نیازی به خرید و نصب آمپلی فایر‌ها ندارند.

اگر شما هم علاقه خاصی به خرید و نصب آمپلی فایر ندارید و به دلیل محدودیت در هزینه نمی‌توانید آمپلی فایر تهیه بکنید؛ أون شک یکی از بهترین گزینه‌ها این هستش که بلندگویی تهیه بکنید که برای درایو نیازی به آمپلی فایر نداشته باشد.

همان طور که می‌دانید آمپلی فایر‌ها دارای نقش مهم و مؤثری توی خروجی صدای انواع اسپیکر‌ها هستند و نبود آن‌ها به شدت حس می‌شود.

اما اگر توانایی خرید آن‌ها را نداشته باشیم و یا به دلیل محدودیت‌های دیگر نمی‌توانیم از آن‌ها استفاده بکنیم، بهترین گزینه پیش رو برای ما چیست؟

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مجموعه بزرگ ماریامارکت این هستش که همواره با ارائه مشاوره درست و پاسخ دادن به تمامی سؤالاتی که در ذهن مشتری‌ها هستش، بهترین پیشنهادات را به آن‌ها ارائه دهد و تجربه خریدی موفق و فوق‌العاده را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

در ادامه با بررسی شرایط و هزینه‌ها بهترین گزینه‌ها را تا رنج قیمتی 2.500.000 تومان به شما ارائه می‌دهیم که می‌توانید بر روی خودرو خود آن‌ها را نصب و از صدای آن‌ها لذت ببرید.

• چه بلندگویی بدون آمپلی فایر مناسب است؟

• بلندگو گرد یا بیضی، از کدام استفاده بکنیم؟

• بهترین پیشنهاد بدون آمپلی فایر

• چه بلندگویی تهیه کنیم که بعد‌ها بتوانیم آمپلی فایر هم به آن متصل کنیم؟

• نقش آمپلی فایر‌ها در صدا

• بهترین بلندگو بیضی در بازه قیمتی 2.500.000 تومان

• موارد مثبت استفاده از بلندگو‌هایی که آمپلی فایر نیاز ندارند!

• معایب استفاده از بلندگو‌ها بدون آمپلی فایر‌ها

همان طور که در بالا اشاره کردیم، همواره اولین دغدغه فروشگاه ما جل کردن مسأله‌های مشتریان و کاربران اینترنتی و غیر حضوری بوده است و هیج گاه صرفاً هدف ما به فروش خلاصه نمی‌شود.

با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی کاربران حضوری و غیر حضوری می‌توانیم مشتریان آگاهی داشته باشیم که می‌توانند با توجه به سلیقه‌های صدایی خود، کالای مد نظر خود را انتخاب کنند.

چه بلندگویی بدون آمپلی فایر مناسب است؟

ما توی مقالات زیادی در رابطه با بلندگو‌هایی که برای راه‌اندازی نیازی به آمپلی فایر ندارند، صحبت کرده‌ایم؛ همچنین امروز هم در این مقاله به این نکته خواهیم پرداخت.

اگر به دنبال این هستید که اسپیکر‌های بی‌کیفیتی که بر روی خودرو خود نصب و تعبیه شده‌اند را ارتقا دهید و همچنین هزینه زیادی را نمی‌خواهید پرداخت بکنید؛ بدون شک استفاده از بلندگو‌های بیضی سبک گزینه مناسبی می‌باشد.

معمولاً بلندگو‌هایی که حداکثر توان آرامس آن‌ها بین 60 الی 70 وات آرامس هستش، برای راه‌اندازی و نصب بدون آمپلی فایر‌ها طراحی شده‌اند که هزینه راه‌اندازی بالایی ندارند.

از ویژگی‌های این محصولات می‌توان به سنسیویتی بالای آن‌ها اشاره کرد که یکی از دلایل راه‌اندازی آسان آن‌ها محسوب می‌شود.

بلندگو‌های سبک و معمولی که توان بالایی ندارند، به این جهت طراحی و ساخته شده‌اند تا با رادیو پخش‌ها و مولتی مدیا‌های فابریکی راه‌اندازی شوند و برای راه‌اندازی هزینه بالایی برای مشتری ایجاد نکنند.

بلندگو گرد یا بیضی، از کدام استفاده بکنیم؟

ما یک مقاله با جزئیات کامل در مورد این عنوان تهیه کرده‌ایم و آن را برای شما قرار داده‌ایم که می‌توانید با کلیک بر روی عنوان به صفحه اختصاصی آن مراجعه بکنید.

اما خالی از لطف نیست که در اینجا به صورت خلاصه درباره آن صحبت نکرد، در حقیقت قبل از اینکه خرید خود را نهایی بکنید بهتر هستش که به چند سؤال مهم در این باره پاسخ دهید.

اولین سؤال این هستش که شما می‌خواهید بلندگو‌ها را به صورت فابریکی بر روی خودرو نصب بکنید و یا اینکه برای شما برشکاری در قسمت سینی عقب (طاقچه) خودرو شما برایتان اهمیتی ندارد.

اگر می‌خواهید که بدون برشکاری به صورت فابریکی بلندگو‌ها را بر روی خودرو نصب بکنید، بهترین گزینه این هستش که از بلندگو‌های گرد استفاده بکنید.

این کار به صورت مخفی هم انجام می‌شود و از سو استفاده و سرقت بلندگو‌های خودرو‌هایتان هم جلوگیری می‌شود.

اما اگر به حجم و پرتاب صدای بیشتری علاقه دارید و می‌خواهید که به یک صدای قوی‌تر با بیس قدرتمند‌تر دست پیدا بکنید؛ بدون شک بهترین گزینه برای شما استفاده از بلندگو‌های بیضی است.

این نکته را می‌بایست در نظر داشته باشید که استفاده از بلندگو‌های بیضی ممکن هستش که بسته به شرایط سینی عقب خودرو شما نیاز به برشکاری داشته باشد.

اما باز می‌توانید با استفاده از کلک‌ها و ترفند‌هایی این برشکاری را پشت گوش انداخته و نصب را به صورت هر چه تمیز‌تر با کم‌ترین درصد تخریب انجام دهید.

بهترین پیشنهاد بدون آمپلی فایر

ما در این مقاله برای شما بهترین بلندگو‌ها که بدون نیاز به آمپلی فایر قابل نصب و راه‌اندازی هستند را تهیه کرده‌ایم که در ادامه برایتان قرار خواهیم داد.

این بلندگو‌ها با کم‌ترین هزینه بیشتری بازدهی را به شما داده و قابلیت نصب و راه‌اندازی شدن بدون آمپلی فایر‌ها را به شما می‌دهند.

این بلندگو‌ها بهترین گزینه برای نصب و راه‌اندازی بدون آمپلی فایر‌ها می‌باشند و شما می‌توانید بدون هزینه دوباره برای یک آمپلی فایر و نصب آن به یک صدای خوب و قابل قبول دست پیدا بکنید و از اسپیکر‌های فابریکی خودرو‌تان خلاص شوید.

با نصب بلندگو‌هایی که دارای توان مناسبی هستند شما می‌توانید با کم‌ترین هزینه به یک ارتقا نسبتاً قابل قبول دست پیدا بکنید و یک حجم و پرتاب صدا و حتی بیس قابل توجهی را به صدای استریو خودروتان اضافه کنید.

چه بلندگویی تهیه کنیم که بعد‌ها بتوانیم آمپلی فایر هم به آن متصل کنیم؟

اگر به دنبال خرید یک کالای اورجینال و با اصالت هستید که بعد‌ها قابلیت و تحمل متصل شدن به آمپلی فایر‌ها را هم داشته باشد؛ قطعاً بدون شک بهترین و‌ایده‌آل‌ترین محصولی که به شما معرفی می‌کنیم، بلندگو بیضی وایب آدیو مدل SLICK69 است که از اصالت انگلیسی برخوردار است.

تو رنج قیمتی 2.500.000 تومانی بهترین کالایی که هم با آمپلی فایر‌ها و هم بدون آمپلی فایر‌ها قابلیت راه‌اندازی شدن را هم دارا هستش، بدون شک بلندگو بیضی وایب آدیو مدل SLICK69 است.

نقش آمپلی فایر‌ها در صدا

در حقیقت آمپلی فایر‌ها نقش تقویت و تفکیک صدای بلندگو‌ها و درایور‌ها را دارا هستند و بعد از اینکه سیگنال خام را از هدیونیت (رادیو پخش) دریافت کردند، تقویت و فیلتر شده به مصرف‌کننده‌ها ( بلندگو‌ها) می‌رسانند.

آمپلی فایر‌ها به شدت توی کیفیت و قدرت بلندگو‌ها مؤثر هستند و از درهم‌ریزی و افت کیفیت صدا در ولوم‌های بالا جلوگیری می‌کنند.

آمپلی فایر‌ها با کراس اور‌هایی که دارد و در اختیار شما قرار می‌دهد، از دیستوریشن و درهم ریختگی‌هایی که گوش خراش هستش جلوگیری می‌کند و در نهایت نقش بسیار مهمی توی با کیفیت‌تر شنیده شدن موسیقی دارد.

بهترین بلندگو بیضی در بازه قیمتی 2.500.000 تومان

سعی کردیم توی این مقاله بهترین گزینه‌ها در رنج قیمتی 2.500.000 تومان را برایتان در نظر بگیریم و به گونه‌ای آن‌ها را انتخاب بکنیم که بعد‌ها اگر قصد ارتقا، خرید و نصب آمپلی فایر‌ها را گرفتید؛ بتوانید بدون تعویض و خرید دو مرتبه بلندگو‌ها آن‌ها را به آمپلی فایر‌ها متصل بکنید.

این بلندگو‌ها در اصل با آمپلی فایر‌ها می‌بایست درایو و راه‌اندازی شوند، اما اگر به دنبال این هستید که به هیچ وجه فعلا بنا به هر دلایلی از آمپلی فایر‌ها استفاده نکنید؛ می‌توانید از این محصولات استفاده بکنید و آن‌ها را بدون آمپلی فایر‌ها هم متصل بکنید.

• بلندگو بیضی جی وی سی مدل 6950

• بلندگو بیضی جی وی سی مدل 693

• بلندگو بیضی جی وی سی مدل 695

• بلندگو بیضی وایب آدیو مدل SLICK69

در حال حاضر‌ایده‌آل‌ترین و بهترین بلندگویی که می‌توانید در رنج قیمتی 2.500.000 تهیه بکنید، برند وایب آدیو سری SLICK محسوب می‌شود که به شدت از کیفیت صدا و قدرت خوبی برخوردار است.

موارد مثبت استفاده از بلندگو‌هایی که آمپلی فایر نیاز ندارند!

بلندگو‌های نسبتاً رده بالا که اصطلاحاً (‌های پاور) نامیده می‌شوند، زمانی که با آمپلی فایر‌ها نصب و راه‌اندازی می‌شوند؛ توی ولوم‌های بالا دجار درهم‌ریزی صدا نشده و با توان کامل درایو می‌شوند.

اگر با آمپلی فایر مناسب نصب و راه‌اندازی شود با بیشترین توان خود درایو می‌شود و با استفاده از کراس اور‌هایی که آمپلی فایر در اختیار ما قرار می‌دهد، در ولوم‌های بالا اصلاً دچار درهم ریختگی صدا و اصطلاحاً دیستوریشن نمی‌شوند.

معایب استفاده از بلندگو‌ها بدون آمپلی فایر‌ها

اگر بلندگو‌ها را بدون آمپلی فایر نصب و راه‌اندازی کنید، در حقیقت توان مورد نیاز آن‌ها را فراهم نکرده‌اید و نمی‌توانید از کل توان مفید آن‌ها بهره‌مند شوید.

دومین نکته‌ای که به شدت از اهمیت بالایی برخوردار هستش، نمی‌توانید از درهم ریختگی صدای آن‌ها در ولوم‌های بالا جلوگیری کنید و افت کیفیت قابل توجهی در صدا را مشاهده خواهید کرد.

این نکته‌ای که به آن اشاره کردیم برای بلندگو‌هایی هستش که از توان نسبتاً بالایی برخوردار بوده و برای راه‌اندازی نیازمند استفاده از آمپلی فایر‌ها هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماریامارکت

فروشگاه سیستم صوتی و امنیتی خودرو شامل انواع پخش ها،میدرنج ها،بلندگو ها و امپلی فایر و…می باشد. مجموعه ای کامل که فروش و نصب و راه اندازی سیستم صوتی را انجام می دهد و همچنین این مجموعه دارای انواع دزدگیر های ساده و تصویری به همراه لوازم جانبی سیستم صوتی و دزدگیر می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

دکوراسیون و منزل | حراج و تخفیف