اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951125235145499

به همت اتاق بازرگانی بین المللی (ICC) صورت می گیرد

برگزاری نخستین سمینار مقابله با نقض مالکیت فکری

کد: 13951125235145499

https://goo.gl/owgHxt

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین سمینار مقابله با نقض مالکیت فکری در فضای کسب وکار با هدف معرفی پروژه BASCAP از سوی اتاق بازرگانی بین المللی (ICC) برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین سمینار مقابله با نقض مالکیت فکری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران ، نخستین سمینار مقابله با نقض مالکیت فکری در فضای کسب وکار با محور ارزش آفرینی از دارایی‌های فکری، مدیریت بهینه دارایی‌های فکری، گزارشی از دستاوردهای حاصل از اجرای BASCAP در سایر کشورها و پنل های تخصصی در اتاق ایران برگزار می‌شود.

اتاق بازرگانی بین المللی به دنبال آن است که با معرفی پروژه BASCAP زمینه مقابله با نقض مالکیت فکری در محیط کسب وکار را فراهم کند. در همین راستا برگزاری اولین سمینار تخصصی را با همین عنوان ترتیب داده است. در این سمینار  مقامات دولتی، بازرگانان، وکلای دادگستری و شرکتهای فعال در زمینه مالکیت فکری حضور خواهند داشت.

ثبت نام برای حضور در این سمینار ضروری بوده و علاقه مندان باید مراحل ثبت نام را تا یکشنبه اول اسفندماه تکمیل کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی حضور در این سمینار اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران

در اواسط قرن سیردهم هجری شمسی، نماینده فعال هیات تجار تهران، جاج محمدحسن امین الضرب بود که توانست با حمایت جمعی از بازرگانان، نظر موافق ناصرالدین شاه را برای تشکیل مجلس وکلای تجار ایران جلب کند و شاه هم در 12 شوال سال 1301 هجری قمری (1262 شمسی) اساسنامه این مجلس را تایید کرد. مجلس وکلای تجار ایران که به اختصار آن را «مجلس تجارت» هم می گفتند،

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]