اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951130236580369

برترین‌های صنعت تبلیغات ایران معرفی شدند

6 شاهین؛ سهم بادکوبه از جشنواره تبلیغات ایران

کد: 13951130236580369

https://goo.gl/161CPd

، تهران , (اخبار رسمی): در دومین دوره جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران فعالیت‌های تبلیغاتی کشور در چهار بخش مسابقه، نمایشگاه جنبی، کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌های علمی و ویژه‌نامه جشنواره، مورد سنجش قرار گرفت تا برترین‌های تبلیغ ایران معرفی شوند.

6 شاهین، سهم بادکوبه از جشنواره تبلیغات ایران

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی آژانس تبلیغاتی بادکوبه، دومین دوره جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران، با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری» در چهار بخش یاد شده در روزهای 24 و25 بهمن ماه1395در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

این جشنواره که با چشم‌انداز تبدیل شدن به یکی از جشنواره‌های بین‌المللی معتبر و معروف جهان، قدم در راه نوآوری و خلاقیت گذاشته، با داوری فعالیت‌های تبلیغاتی کشور سعی در اعتلای کیفیت این فضا دارد .
بر اساس این گزاش، در دومین سال فعالیت این رویداد،  آژانس تبلیغاتی بادکوبه، 6 جایزه در بخش‌های مختلف را کسب کرد، که 3 شاهین طلایی، یک شاهین نقره‌ای و دو شاهین برنزی حاصل این حضور و رقابت بود.

بر پایه این اطلاع، در بخش مسابقه «آگهی تلویزیونی با رویکرد فرهنگی»، آگهی تلویزیونی «رخداد» (سفارش کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) و ایده‌پردازی و تولید بادکوبه)، آگهی تلویزیونی «فامیلا» و آگهی رادیویی لنت پارس (به نام «بی‌صدا») برندگان شاهین طلایی شدند.

در بخش تبلیغات محیطی و آگهی مطبوعاتی هم، آگهی بانک‌ملت به شاهین نقره‌ای رسید و دو شاهین برنزی اعطا شده به این آژانس نیز مربوط به آگهی محیطی «بیمه دی» و کمپین دیجیتالی "جادو با سیف" برند سیف، این آژانس بودند.

در این حوزه،بابک بادکوبه، مدیرعامل آژانس تبلیغاتی بادکوبه با اشاره به اهمیت برگزاری این رویدادها و عیار سنجی فعالیت های حوزه تبلیغات گفت: این آژانس تبلیغاتی به صنعت تبلیغات نگاهی فراتر از حد معمول دارد و معتقدیم کار باید به‌صورت گروهی انجام شود.

او ادامه داد: برای موفقیت نیازمند پشتکار، هوش و خلاقیت همه اعضای گروه است و همه افراد فعال در یک آژانس تبلیغاتی باید نگاهی شفاف، دقیق و روشن به آینده داشته باشند و نگاهی را درک کنند که افق‌های جهانی را ببیند.

وی تاکید کرد: با این دیدگاه، موفقیت‌‌ حاصله این شرکت، متعلق به تمام خانواده بزرگ بادکوبه و برای صنعت تبلیغات در ایران است؛چرا که ما  به دنبال درخشش در بازارهای جهانی و بین‌المللی خواهیم بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی بادکوبه

«آژانس تبلیغاتی بادکوبه» باسابقه‌ی نزدیک به بیست سال فعالیت در زمینه‌ی برندسازی و تولید محصولات تبلیغاتی همچون آگهی تلویزیونی، فیلم صنعتی و گزارش آگهی، اینک آماده است تا نیازهای مشتریان محترم را با ارائه راه‌کارهایی تأثیرگذار برآورده نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]