اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960516256770369

حضور بزرگان دنیای تبلیغات در سینما

کد: 13960516256770369

https://goo.gl/uzajAo

، تهران , (اخبار رسمی): گرچه در ابتدای امر به نظر می‌رسد میان دنیای تبلیغات و سینما تفاوت‌های زیادی وجود دارد اما هستند سینماگران زبده ایرانی و خارجی که در صنعت تبلیغات نیز فعالیت‌های خوبی داشته‌اند. یا فعالان حوزه تبلیغات که شانس خود را در سینما نیز سنجیده‌اند و اتفاقا به نتایج خوبی دست پیدا کرده‌اند.

حضور بزرگان دنیای تبلیغات در سینما
حضور بزرگان دنیای تبلیغات در سینما

به تازگی در فضای سینمایی کشور، ساخت فیلم جدیدی کلید خورده است به نام «درساژ» که اولین فیلم بلند سینمایی کارگردان جوان آن، پویا بادکوبه، نام‌های آشنا و معروف دنیای تبلیغات در ایران است.

نمونه‌های موفقی از این فعالیت‌ها در سطح داخلی و بین‌المللی وجود دارد. دیوید فینچر وقتی که هنوز مثل الان معروف نشده و تازه کار در استودیوهای فیلم‌سازی را شروع کرده بود، کارگردانی و ساخت یک آگهی بازرگانی برای انجمن سرطان آمریکا را به عهده گرفت. کریستوفر نولان هم که یکی از کارگردانان و فیلم‌نامه‌نویسان بزرگ آمریکا و جهان است، در زمان جوانی و بعد از فارغ‌التحصیلی، کار خود را با کارگردانی ویدئوهای تبلیغاتی آغاز کرد. این اتفاق در ایران هم رخ داده است. عباس کیارستمی کار خود را در 20 سالگی به عنوان نقاش تبلیغاتی و طراح جلد کتاب، پوستر و آگهی‌های بازرگانی آغاز کرد و بعد از آن و قبل از ساخت اولین فیلم‌های خود، به کار در سازمان تبلیغاتی نگاره پرداخت. مجید مجیدی، داوود میرباقری و رضا میرکریمی هم در سال 1388 و در جریان فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات ریاست‌جمهوری، به طور مشترک اقدام به ساخت یکی از فیلم‌های تبلیغاتی یکی از کاندیداهای انتخاباتی کردند. مجید مجیدی سابقه ساخت آگهی تبلیغاتی برای بانک کشاورزی را نیز دارد.

به تازگی در فضای سینمایی کشور، ساخت فیلم جدیدی کلید خورده است به نام «درساژ» که اولین فیلم بلند سینمایی کارگردان جوان آن، پویا بادکوبه، است. او که فعالیت هنری خود را از سن 11 سالگی و به عنوان مجری برنامه تلویزیونی کودک و نوجوان شبکه دوم سیما در سال 1372 آغاز کرده است؛ در کارنامه هنری خود اجرای برنامه‌هایی هم‌چون «بعد از ظهر با نوجوانان»، «تازه‌ها» و «زمستانه» را دارد؛ در سریال‌هایی مانند «چراغ‌های خاموش» و «قصه‌های آموزشگاه» نیز بازی کرده و تا به حال چند فیلم کوتاه نیز ساخته است. فیلم‌هایی مانند «گنجشک»، «دروغ»، «سیگار»، «مریخ» و «همسایه طبقه بالا».

علاوه بر این، وی بیش از یک دهه است در صنعت تبلیغات کشور حضور پررنگی دارد و به عنوان مدیر خلاقیت و ایده‌پردازی آژانس تبلیغاتی بادکوبه، توانسته در این حوزه و با ساخت تیزرهایی باکیفیت و متمایز به جوایزی بین‌المللی نیز دست پیدا کند. پویا بادکوبه در کارنامه خود ساخت بیش از 300 آگهی فرهنگی، تجاری و بازرگانی را دارد.

در فیلم سینمایی «درساژ»، بازیگران مطرحی هم‌چون «علی مصفا»، «شبنم مقدمی»، بازیگر نوجوان «یسنا میرطهماسب» در کنار چهره‌های جوانی مانند «نگار مقدم» حضور دارند. باید منتظر بمانیم و ببینیم خلاقیت و ایده‌پردازی این کارگردان جوان، بعد از سال‌ها فعالیت در دنیای تبلیغات، این دفعه در صنعت سینما چگونه نشان داده می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی بادکوبه

«آژانس تبلیغاتی بادکوبه» باسابقه‌ی نزدیک به بیست سال فعالیت در زمینه‌ی برندسازی و تولید محصولات تبلیغاتی همچون آگهی تلویزیونی، فیلم صنعتی و گزارش آگهی، اینک آماده است تا نیازهای مشتریان محترم را با ارائه راه‌کارهایی تأثیرگذار برآورده نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]