اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960224249010369

نقش بادکوبه در تعهد کویرتایر به محیط زیست

کد: 13960224249010369

https://goo.gl/D7Xw5F

، تهران , (اخبار رسمی): به پیشنهاد آژانس تبلیغاتی بادکوبه، در پروژه محیط زیستی کویرتایر،نوارهای شب‌رنگ محافظ شتر به کمک محیط‌بانان محیط زیست بر شترها آویزان می‌شود تا شب‌ها برای راننده‌های جاده‌های کویری قابل تشخیص باشند.

نقش بادکوبه در تعهد کویرتایر به محیط زیست

کارکرد تبلیغات ایجاد ارتباط میان محصول و مخاطب است اما در قدمی رو به جلو، بادکوبه بانی ایجاد ارتباط میان انسان و محیط اطراف خود شد.با این رویکرد که فعالیت‌های تبلیغاتی باید موجب تحول زندگی بشر شود.

به گزارش روابط عمومی آژانس بادکوبه، کویر تایر با حدود دو دهه تجربه در تولید انواع تایرها، از زمستان سال گذشته تولید تایر سبز را در کارخانه خود در بیرجند آغاز کرد. ارزیابی تایرها در دنیا براساس مقاومت، ایمنی و میزان آسیب به محیط زیست است و تایر سبز کویر تایر با تکنولوژی ساخت خود می‌تواند در میزان مصرف سوخت خودروها به میزان قابل توجهی صرفه‌جویی کند. همچنین این تایر طول عمر بیشتری دارد و آلاینده‌های زیست محیطی را هم کاهش می‌دهد. اما کویر تایر به همین فعالیت اکتفا نکرد و از آن‌جایی که بادکوبه از 15 سال پیش که این برند کار خود را آغاز کرد، مشاور تبلیغاتی آن بوده؛ با مراجعه به این آژانس خواهان کمپین اثرگذاری با محوریت ترویج فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی شد.

کارکرد تبلیغات ایجاد ارتباط میان محصول و مخاطب است اما در یک فعالیت جذاب و در قدمی رو به جلو، آژانس تبلیغاتی بادکوبه بانی ایجاد ارتباط میان انسان و محیط اطراف خود شد. با این رویکرد که فعالیت‌های تبلیغاتی باید موجب تحول زندگی بشر و همراه با ارزش افزوده‌ی مضاعفی باشد که به ارتقای سطح کیفی زندگی کمک کند.

آژانس تبلیغاتی بادکوبه بر آمار قابل‌توجه تصادفات و تلفات جاده‌ای میان خودروها و حیوانات کویری مانند شتر تمرکز کرد. معضلی که روند نگران‌کننده‌ای دارد و به حالت بحرانی رسیده است. بر این اساس، ایده نوارهای شب‌رنگ محافظ شتر در آژانس تبلیغاتی بادکوبه شکل گرفت که بعد از استقبال و تایید کویر تایر به مرحله اجرا توسط این آژانس رسید تا در روز زمین پاک از این طرح در سازمان حفاظت محیط زیست رونمایی شود. در این ایده به کمک محیط‌بانان محیط زیست، نوارهای شب‌رنگی بر شترها آویزان می‌شود تا شب‌ها کاملا برای راننده‌های جاده‌های کویری قابل تشخیص باشند.

در مراسم رونمایی از نوارهای شب‌رنگ محافظ شتر که با حضور مدیران سازمان محیط زیست برگزار شد، زینلی -مدیرعامل کویر تایر- اعلام کرد که مدیران این مجموعه به حمایت و حفاظت از جان انسان‌ها و حیوانات زیست‌بوم کشور متعهد هستند.

بادکوبه تلاش دارد تا با اهتمام ویژه به امر مسئولیت اجتماعی، قدم‌های موثری در این زمینه بردارد و صاحبین کسب و کارهای مختلف را نیز در زمینه اجرای کمپین‌های مسئولیت اجتماعی همراهی کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی بادکوبه

«آژانس تبلیغاتی بادکوبه» باسابقه‌ی نزدیک به بیست سال فعالیت در زمینه‌ی برندسازی و تولید محصولات تبلیغاتی همچون آگهی تلویزیونی، فیلم صنعتی و گزارش آگهی، اینک آماده است تا نیازهای مشتریان محترم را با ارائه راه‌کارهایی تأثیرگذار برآورده نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]