اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951130236825591

گوشی G6 ال جی با کاربری راحت و بی نظیر

کد: 13951130236825591

https://goo.gl/fUPyXp

، تهران , (اخبار رسمی): گوشی G6 با استفاده از صفحه‌نمایش FULLVISION بهره‌وری و کاربری راحت و بی‌نظیری در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد.

گوشی G6 ال جی با کاربری راحت و بی نظیر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ال جی در ایرا ن ،ال‌جی الکترونیکس بر روی گوشی جدید G6 از رابط کاربری جدید UX 6.0 استفاده می‌کند که اختصاصاً برای این گوشی طراحی‌شده تا مزیت‌های استفاده از نمایشگر عریض FullVision را به حداکثر برساند. گوشی ال‌جی G6 از صفحه‌نمایش 5.7 اینچی QHD در کنار صفحه‌نمایش FullVision به سایز 1،440x 2,880 با نسبت تصویر 18:9 استفاده می‌کند که تقریباً تمام قسمت جلوی گوشی را در برمی‌گیرد. اطراف گوشی به‌صورت ارگونومیک طراحی‌شده است تا نهایت کاربری راحت و سازگاری را با محتوای دیجیتالی آینده داشته باشد.

رابط کاربری جدید UX مزیت‌های صفحه‌نمایش FullVision را به حداکثر می‌رساند و برای مصرف‌کننده کاربری راحت و پیشرفته‌ای به ارمغان می‌آورد. مواردی مثل:
• تجربه متفاوت دیدن محتوا‌هایی مثل کلیپ و وب‌گردی
• بهبود تجربه کاربری دوربین که به‌وسیله صفحه‌نمایش 18:9 دید وسیع‌تری در اختیار کاربر می‌گذارد
• طراحی هوشمند GUI (رابط کاربری گرافیکی) که امکان باز کردن دو پنجره مربعی شکل کامل را در کنار هم می‌دهد و تجربه کاربری چندگانه بهتر و مفید‌تری در اختیار مصرف‌کننده می‌گذارد.

تجربه‌ای متفاوت
صفحه‌نمایش FullVision گوشی G6 تجربه دیداری جدیدی برای کاربر فراهم می‌کند. صفحه‌نمایش بزرگ با گسترده شدن از بالا و پایین باعث می‌شود کاربر اطلاعات بیشتری در هنگام وب‌گردی یا خواندن کتاب ببیند و تجربه همه‌جانبه‌تری را هنگان تماشای ویدئو و بازی کردن فراهم می‌کند.
 انتظار می‌رود ال‌جی G6 باوجود صفحه‌نمایش 18:9 عصر جدیدی از گوشی‌های پیشرفته را شروع کند. عصری که در آن شاهد افزایش چشمگیر تولید بازه متنوعی از فیلم، نرم‌افزار و بازی‌ برای نسبت تصویر 18:9 خواهیم بود. این گوشی دارای قابلیتی است که به کاربر اجازه می‌دهد به‌راحتی نسبت محتوای تصویری 16:9 را با نسبت تصویر 18:9 مشاهده کند.
بهبود تجربه کاربری دوربین
تجربه کاری دوربین به لطف نسبت تصویر بزرگ 18:9 به طرز قابل‌توجهی بهبودیافته است و کاربری راحت و سرگرم‌کننده آن را بهتر کرده است. این صفحه‌نمایش گسترده به کاربر اجازه می‌دهد هم‌زمان عکس بگیرد و عکس گرفته‌شده را ببیند. رابط کاربری ال‌جی UX 6.0 دارای قابلیت دوربین مربعی است که با صفحه‌نمایش 18:9 را به دو مربع هم‌اندازه تقسیم می‌کند. با این امکان، کاربر می‌تواند عکس‌های خود را با فرمت 1:1 بگیرد (فرمتی مخصوص نرم‌افزارهای شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام) و آن را در پنجره کناری مشاهده کند. به‌علاوه قابلیت عکس‌برداری جدیدی به اسم حالت غذا اضافه‌شده است که کیفیت رنگ بالایی داشته و برای عکس‌برداری از غذا بسیار مناسب است. کاربران می‌توانند به‌وسیله ترکیب 2 تا 100 عکس در هرجایی فایل‌های GIF درست کنند.

کاربری چند‌گانه پیشرفته
گوشی ال‌جی G6 با روش‌های مختلفی از قابلیت صفحه‌نمایش 18:9 بهره‌ می‌برد. پنجره تماس در کنار تقویم یا در بالای گالری عکس هم‌زمان با نرم‌افزار پیام‌ها باز می‌شود. چند عکس مربعی می‌توانند در کنار هم قرارگرفته و به‌صورت تصویر کولاژ روی صفحه قفل قرار بگیرند. در حال وبگردی در یک صفحه می‌توان یادداشتی در کنار صفحه نوشت. داخل نرم‌افزار تقویم گوشی را به‌صورت افقی گرفته تا تقویم در سمت چپ و اطلاعات هرروز در سمت راست نمایانگر شوند. این ترکیب‌ها تمام‌نشدنی‌اند.
آقای Juno Cho، مدیرعامل بخش ارتباطات موبایل ال‌جی می‌گوید: «گوشی ال‌جی G6 باقابلیت FullVision از فلسفه متخصصان صنعت سینما الهام گرفته است که بر این باورند نسبت تصویر 18:9 بهترین راه‌حل برای دیدن تصاویر جدید و قدیم در عصر دیجیتال است. ما نه‌تنها از این فلسفه در گوشی هوشمند جدید خود بهره برده‌ایم، بلکه با ترکیب روش‌های مختلف این قابلیت را به سطح جدیدی ارتقا داده‌ایم. من فکر می‌کنم کاربران قدردان روش‌های مختلف ما برای بهره‌وری هرچه‌ بیشتر گوشی G6 باشند.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال جی

ال‌جی الکترونیکس هم اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشگام در تلویزیون‌های صفحه‌تخت، گوشی‌های تلفن همراه، دستگاه‌های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال‌جی الکترونیکس به عنوان ENERGY STAR Partnerدر سال 2013 شناخته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]