اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951209239805591

رونمایی از گوشی هوشمند G6 ال جی

کد: 13951209239805591

https://goo.gl/aSbbd1

، تهران , (اخبار رسمی): ال‌جی از گوشی جدید G6 با صفحه‌نمایش FULLVISION که به‌راحتی در یک دست جا می‌گیرد، رونمایی کرد

رونمایی از گوشی هوشمند G6 ال جی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ال‌جی در ایران ،ال جی الکترونیکس از گوشی هوشمند G6 رونمایی کرد. جدیدترین گوشی ال‌جی از فرمت کاملاً جدیدی در صفحه‌نمایش استفاده می‌کند که باتجربه بصری سینمایی کامل می‌شود. همچنین نسبت صفحه‌نمایش آن به بدنه 80 درصد است و از دوربین با لنز عریض و امکانات دیگری بهره می‌برد.G6 به اصول اولیه برای رسیدن به یک گوشی فوق پیشرفته برگشته است و به‌گونه‌ای طراحی‌شده تا به بازخوردها و نظرات مشتریان پاسخ دهد. آن هم با تمرکز روی ویژگی‌هایی که مشتری بیشتر از همه می‌خواهد، به‌خصوص یک صفحه‌نمایش بزرگ که کار با یک دست به راحتی با آن امکان پذیر است.

یک صفحه‌نمایش بزرگ که به‌سادگی در یک دست شما جا می‌گیرد
گوشی ال‌جی G6 با صفحه‌نمایش FullVision 5.7 اینچی QHD+ (وضوح تصویر 1.440 در 2.880) و نسبت تصویر 18:9 که برای اولین بار در گوشی‌های هوشمند استفاده‌شده به بازار عرضه می‌شود. در مقایسه با نسبت تصویر معمول 16:9، نسبت تصویر 18:9 فضای نمایش بیشتر و تجربه همه‌جانبه‌ای هنگام دیدن ویدئو و بازی کردن در اختیار مصرف‌کننده می‌گذارد. همچنین گوشی ال‌جی G6 می‌تواند عکس‌هایی با سایز کاملاً مربعی و نسبت 1:1 بگیرد که بهترین سایز برای نرم‌افزارهای اینستاگرام، اسنپ‌چت و دیگر شبکه‌های اجتماعی است. کاربران همچنین می‌توانند نسبت تصویرهای دیگری مثل 4:3، 16:9 و 18:9 هم انتخاب کنند.
با کمترین زحمت، بیشتر ببینید
خارج از بحث صفحه‌نمایش بزرگ گوشی ال‌جی G6، این گوشی بسیار خوش‌دست است. برخلاف دیگر گوشی‌ها با همین سایز صفحه‌نمایش، گوشی G6 به‌راحتی در دست قرار می‌گیرد و بدون مشکلات معمول گوشی‌های بزرگ، به شما تجربه تماشای آسان صفحه‌نمایش بزرگ را ارائه می‌دهد. در حقیقت، تیم طراحی ارگونومیک به سرپرستی دکتر Andris Freivalds در دانشگاه ایالت پنسلوانیا گوشی G6 را برای جاگیری در دست تست کرده‌اند تا راحتی گوشی در حالت‌های مختلف و انجام کارهای متفاوت را بررسی کرده و میزان خستگی عضله‌های دست در زمان استفاده طولانی از گوشی را بسنجند. گوشی ال‌جی G6 توانست در همه آزمایش‌ها بیشترین امتیاز را به دست آورد.
صفحه‌نمایش جذاب و بسیار بزرگ
گوشی ال‌جی G6 از آلومینیوم و شیشه ساخته‌شده است و در رنگ‌های سفید، نقره‌ای و مشکی به بازار می‌آید. کل بدنه و زوایای این گوشی به‌صورت بسیار ساده و مدرن طراحی‌شده و موقع لمس کردن حس صیقلی فوق‌العاده‌ای منتقل می‌کند. قاب فلزی که دور گوشی را گرفته، استحکام بدنه و ظریف‌کاری را به نمایش می‌گذارد. پشت‌گوشی کاملاً تخت است و هیچ‌ بیرون‌زدگی دوربینی برای محافظت در کار نیست. این بدنه با حاشیه باریک کامل می‌شود. حاشیه‌ای که در بالا با بازطراحی و قرار دادن جای دوربین، سنسورها و بلندگو در یک ردیف، به کمترین حد خود رسیده است. لبه‌های گرد صفحه‌نمایش و بدنه نه‌تنها طراحی را یکدست کرده‌ است، بلکه شدت ضربه به گوشی را در هنگام افتادن کم می‌کند.
تجربه تماشای صفحه‌نمایش را با فناوری Dolby Vision تغییر دهید
ال‌جی G6 اولین گوشی هوشمندی است که از فناوری Dolby Vision استفاده می‌کند و تصویری با روشنایی، کنتراست و رنگی باورنکردنی به نمایش می‌گذارد. به همراه صفحه‌نمایش QHD+ با نسبت تصویر 18:9، گوشی ال‌جی G6 تجربه تماشای تصویر سینمایی همه‌جانبه و کامل‌تری ارائه می‌دهد. به‌خصوص وقتی محتوای تصویری آمازون و نتفلیکس را پخش می‌کند که هردو درحال‌توسعه هرچه بیشتر تولید تصاویری برای نسبت تصویر 18:9 هستند.
همچنین ال‌جی یک پیشنهاد ویژه برای کاربران گوشی G6 دارد. استفاده رایگان از 6 بازی شامل Temple Run 2, Spiderman Unlimited, Cookie Jam, Genies & Gems, SimCity BuildIt و Crossy Road که مجموعاً بیشتر از 200 دلار قیمت دارند. این بازی‌ها از قابلیت صفحه‌نمایش FullVision همه‌جانبه با نسبت تصویر 18:9 و حالت کاربری با یک دست، کمال استفاده را می‌کنند.
تصویر بیشتری گرفته و هیچ‌چیز را از دست ندهید
با گوشی ال‌جی G6 دیگر لازم نیست از افراد بخواهید جابه‌جا شوند، جمع شوند و یا در جای دیگری بایستند تا در کادر دوربین جا بشوند. فقط کافی است بین لنز عریض و استاندارد یکی را انتخاب کنید. گوشی G6 با دو دوربین 13 مگا پیکسلی در پشت و دارای لنز 125 درجه عریض، عکس‌های پاناروما مانند و عریضی می‌گیرد که گوشی‌های دیگر قادر به انجام آن نیستند. همچنین این گوشی با دوربین جلوی 5 مگا پیکسلی و زاویه تصویربرداری 100 درجه عرضه می‌شود. دوربینی که به شما این امکان را می‌دهد تا عکس سلفی تکی و دسته‌جمعی را بدون نیاز به منوپاد بگیرید. به‌علاوه دوربین با لنز عریض، انحنای حاشیه تصویر را کمتر کرده تا تصویر طبیعی‌تری به نمایش بگذارد.
مربعی ببین و به اشتراک بگذار
گوشی G6 برای دیدن عکس سلفی تکی یا دسته‌جمعی، تصاویر عریض و حتی دیدن تصاویری که با قالب مربعی جدید گرفته‌شده‌اند امکان جدید در اختیارتان می‌گذارد. تصاویر گرفته‌شده در یک پنجره به‌صورت فیلم‌ مانند به نمایش گذاشته می‌شوند تا نیازی نباشد کاربر به گالری رفته تا آن‌ها را ببیند. گوشی G6 قابلیت تصویربرداری به‌صورت فریم مربعی را ارائه می‌دهد که نسبت تصویر 18:9 را به دو پنجره مربعی هم‌اندازه تقسیم می‌کند. کاربران می‌توانند در یک پنجره با نسبت تصویر 1:1 تصویربرداری کرده و بلافاصله بعد آن در پنجره دیگر آن را تماشا کرده، ویرایش کنند و به اشتراک بگذارند. به‌علاوه، کاربران می‌تواند با ترکیب 2 تا 100 عکس از گالری خود، GIF بسازند.
ساخته‌شده برای لحاظ غیرقابل‌پیش‌بینی
می‌توانید G6 را بدون نگرانی به تقریباً هر محیطی ببرید. آن‌هم به لطف استاندارد ضدآب و خاک IP68 که باعث می‌شود کاملاً در مقابل ذرات خاک مقاوم بوده و در برابر آب تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه مقاومت کند.
همچنین دیگر لازم نیست در طول روز برای افتادن‌های تصادفی و محیط‌هایی که ممکن است به گوشی آسیب بزنند نگران باشید. به خاطر اینکه گوشی G6 به‌گونه‌ای طراحی‌شده تا در شرایط سخت کاملاً قابل‌اعتماد باشد. گوشی G6 توانسته 16 تست مختلف نظامی 810G را پشت سر بگذارد. گوشی G6 نه‌تنها از تست‌های بین‌المللی عبور کرده، بلکه تست‌های بیشتری برای دمای بالا و اشیای تیز از سر گذارنده است. به‌علاوه از فناوری انحصاری استفاده می‌کند که گرما را پخش کرده و حرارت را کم می‌کند. لوله‌های خنک‌کننده که برای اولین بار در گوشی ال‌جی استفاده می‌شوند به پخش کردن و تمرکززدایی دمای درونی کمک می‌کنند. به‌علاوه برای تمرکززدایی هرچه‌ بیشتر گرمای داخلی، مهندسان ال‌جی قطعاتی که بیشترین گرما را تولید می‌کنند با نهایت فاصله از هم قرار داده‌اند.
یک صدای کمک‌کننده با دستیار صوتی گوگل
پرچم‌دار G6 اولین موبایلی است که با دستیار صوتی گوگل عرضه می‌شود. دستیار صوتی گوگل به‌صورت یکپارچه و مستقیم با نرم‌افزارهای ال‌جی کارکرده و به کاربران این توانایی را می‌دهد تا جواب خود را سریع‌تر دریافت کرده، کاراهای روزانه خود را مدیریت کنند، از بهترین موسیقی‌ها و ویدئوها لذت ببرند و در دستگاه خود سریع‌تر و دقیق‌تر از همیشه به دنبال چیزی بگردند. به‌علاوه دستیار گوگل هرچه بیشتر مورداستفاده قرار گیرد، درک بیشتر در مورد کاربر پیداکرده و شخصی‌تر می‌شود. دستیار گوگل الگوهای جلسات قبلی را بررسی کرده و مکانی مناسب در همان محیطی که کاربر مشغول است، پیشنهاد می‌دهد.
آقای Juno Cho مدیر بخش ارتباطات موبایلی ال‌جی می‌گوید: گوشی G6 با توجه به صفحه‌نمایش عریض در کنار استفاده یک دستی راحت، به کاربران تجربه تصویری و دستی جدیدی ارائه می‌دهد. ال‌جی با تمرکز روی کاربری راحت و قابل‌اعتماد بودن به پیشروی خود در صنعت گوشی هوشمند ادامه می‌دهد تا فراتر از انتظارات کاربران ظاهر شود.

مشخصات کلیدی:
چیپست: پردازنده Qualcomm Snapdragon 821
صفحه‌نمایش: صفحه‌نمایش FullVision 5.7 اینچی QHD+ (وضوح تصویر 1.440 در 2880) و نسبت تصویر 18:9
حافظه: رم 4 گیگابایتی LPDDR4 / حافظه 32 گیگابایتی UFS 2.0 / پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا 2 ترابایت
دوربین: جلو: 5 مگا پیکسل با لنز عریض (F2.2 / 100°) / لنز دوگانه پشت: 13 مگا پیکسل عریض (F2.4 / 125°) / 13 مگا پیکسل استاندارد OIS 2.0 (F1.8 / 71°)
باتری: 3300 میلی‌آمپر
سیستم‌عامل: اندروید نوقا 7.0
سایز: 148.9 x 71.9 x 7.9 میلی‌متر
وزن: 163 گرم
شبکه:: LTE-A 3 Band CA
اتصالات: Wi-Fi 802.11 a, b, g, n, ac / Bluetooth 4.2 BLE / NFC / USB Type-C 2.0
رنگ: نقره‌ای، سفید، مشکی
دیگر امکانات: ضد آب‌وخاک / حسگر اثرانگشت / UX 6.0 / دالبی ویژن / HDR10 / شارژ سریع Qualcomm Quick Charge 3.0 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال جی

ال‌جی الکترونیکس هم اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشگام در تلویزیون‌های صفحه‌تخت، گوشی‌های تلفن همراه، دستگاه‌های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال‌جی الکترونیکس به عنوان ENERGY STAR Partnerدر سال 2013 شناخته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]