اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951214241115428

رییس فدراسیون جهانی شطرنج :

واگذاری میزبانی به ایران تصمیم کاملا درستی بود

کد: 13951214241115428

https://goo.gl/hPiUtZ

، تهران , (اخبار رسمی): ایلیو مژینوف رئیس فدراسیون جهانی شطرنج گف: برخلاف تبلیغات منفی درمورد ایران , خوشحالم که توانستیم میزبانی را به ایران بدهیم، چون شطرنج سابقه تاریخی در ایران دارد و بسیار محبوب است.

واگذاری میزبانی به ایران تصمیم کاملا درستی بود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و حوانان ،رییس فیده در ایین اختتامیه رقابت های شطرنج  زنان جهان گفت : به نمایندگی از 188فدراسیون جهانی و 188 کشور که ما را متحد ساخته اند، از دکتر روحانی، دکتر ظریف، دکتر سلطانی فر و پهلوان زاده و تمام افرادی که در برگزاری این رویداد کمک کردند تشکر می کنیم .

ایلیو مژینوف ادامه داد: در کنگره فدراسیون جهانی تصمیم گرفتیم میزبانی را به ایران بدهیم و این اصلا تصمیم غلطی نبود. برخلاف تبلیغات منفی درمورد ایران خوشحالم که توانستیم میزبانی را به ایران بدهیم، چون شطرنج  سابقه تاریخی در ایران دارد و بسیار محبوب است.
رییس فیده گفت : شطرنج  بخشی از فرهنگ ایران است و هر ساله بیش از یکصد مسابقه در این کشور برگزار می شود و در شبکه های تلویزیونی هم برنامه های زیادی به این رشته می پردازند که من در دو برنامه شرکت کرده ام . 
وی ابراز امیدواری کرد که قهرمان بعدی از ایران باشد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش