اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951018215585428

از سوی سلطانی فر

مدیرکل دفتر بین الملل وزارت ورزش و جوانان منصوب شد

کد: 13951018215585428

https://goo.gl/iaq3EO

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر ورزش و جوانان در حکمی « ماندانا رسولی » را به عنوان مدیرکل دفتر بین الملل وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

مدیرکل دفتر بین الملل وزارت ورزش و جوانان منصوب شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در حکمی برای « ماندانا رسولی » نوشته است:
نظر به تعهد، سوابق و تخصص سرکار عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان « مدیرکل دفتر بین الملل » منصوب می شوید.
انتظار دارد با بکارگیری تجارب، امکانات و ظرفیت های کارشناسی موجود، در جهت ارتقاء و تعالی امور بین الملل، توسعه ارتباطات بین المللی در حوزه های ورزش و جوانان، پیگیری توافق نامه ها و ساماندهی امور مرتبط با سازمان ها و نهادهای بین المللی کوشا باشید. بدیهی است معاونان و مدیران وزارت و شرکت های وابسته همکاری لازم را مبذول خواهند داشت.
توفیق شما را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.
ماندانا رسولی پیش از این مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان و مدیرکل دفتر روابط بین الملل وزارت ورزش و جوانان، دبیرکل فدراسیون ورزشی بانوان کشورهای مسلمان، عضو کمیسیون ورزش و زنان شورای المپیک آسیا و رییس منطقه غرب آسیا، عضو کمیته ورزشی بانوان فدراسیون بازیهای غرب آسیا، عضو کمیسیون روابط بین الملل کمیته ملی المپیک، رییس دبیرخانه و ستاد تدوین طرح جامع ورزشی کشور و دبیرخانه شورای عالی ورزش بوده است.
رسولی در حال حاضر دانشجوی مقطع دکتری رشته مدیریت ورزشی با گرایش موضوعی روابط بین الملل است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش