اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025220185428

با حکم رییس جمهوری

سلطانی فر دبیر شورای عالی جوانان شد

کد: 13951025220185428

https://goo.gl/zJYNzZ

، تهران , (اخبار رسمی): رییس جمهوری در اجرای ماده 4 اساسنامه شورای عالی جوانان و طی حکمی، "مسعود سلطانی فر" را به عنوان دبیر شورای عالی جوانان منصوب کرد.

سلطانی فر دبیر شورای عالی جوانان شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وزارت ورزش و جوانان، حسن روحانی رییس جمهور کشورمان در اجرای ماده 4 اساسنامه شورای عالی جوانان و طی حکمی، "مسعود سلطانی فر" را به عنوان دبیر شورای عالی جوانان منصوب کرد.
متن حکم حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:
جناب آقای مسعود سلطانی‌فر
در اجرای بند (10) ماده (4) اساسنامه شورای عالی جوانان مصوب 1371.5.6 شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر شورای عالی جوانان» منصوب می‌شوید.
توفیق شما را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسألت دارم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تازه‌های ورزش