اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951216241825371

نشست اقتصاد مقاومتی و برجام با محوریت بازار پول

کد: 13951216241825371

https://goo.gl/ZVFYhD

، تهران , (اخبار رسمی): نشست تخصصی «اقتصاد مقاومتی و برجام با محوریت بازار پول و سرمایه» و«شفافیت اقتصادی» در ادامه سلسله نشست های کنفرانس ملی برجام، آثار و پیامدها در فضای پس از تحریم ها امروز دو شنبه 16 اسفندماه صبح و بعدازظهر در مرکز تحقیقات و مطالعات وزارت امور خارجه برگزار می شود.

نشست اقتصاد مقاومتی و برجام با محوریت بازار پول

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در این سلسله نشست ها، موضوعات «برجام و دیپلماسی و روابط دیپلماتیک»،«برجام و سیاست داخلی»، «برجام و سیاست و امنیت بین الملل»، «برجام و اقتصاد سیاسی بین المللی» و «برجام و الزامات و بایسته ها» در کارگروه های تخصصی با حضور مقامات عالی رتبه دولتی و دانشگاهی مورد نقد و بررسی قرارمی گیرد.

این نشست با عنوان «اقتصاد مقاومتی و برجام با محوریت بازار پول و سرمایه » با حضور قائم مقام بانک مرکزی، مدیران بانک مرکزی و شبکه  بانکی، مقامات وزارت امور اقتصادی و دارایی، بازار سرمایه، گمرگ جمهوری اسلامی ایران و بیمه مرکزی ایران برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مرکزی

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 18 مرداد ماه 1339 تأسیس گردید. برخی از وظایف بانک مرکزی عبارتند از حفظ ارزش داخلی و خارجی پول ملی کشور، انتشار اسکناس و ضرب سکه‌های فلزی رایج کشور، تنظیم مقررات مربوط به معاملات ارزی و ریالی، نظارت بر صدور و ورود ارز و پول رایج کشور، تنظیم کننده نظام پولی و اعتباری کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه