اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960109245217108

با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود:

سمینار آموزشی «اسرار ساخت ماشین پولسازی»

کد: 13960109245217108

https://goo.gl/rJDPGU

، تهران , (اخبار رسمی): این سمینار با هدف ارائه راهکارهای کاربردی برای رونق کسب‌وکار‍‌های ایرانی، و با همکاری مجموعه ابرِ طلایی و دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در این رویداد آموزشی، روش‌های نوآورانه بازاریابی و کارآفرینی برای خروج از رکود را خواهند آموخت.

سمینار «اسرار ساخت ماشین پولسازی» روز جمعه 25 فروردین 96 در تهران برگزار می‌شود.

این بازار نیست که در رکود فرو رفته، این افراد هستند که در رکود فرو رفته‌اند. برای خروج از این رکود چیزی بیش از انگیزه نیاز است؛ باید قواعد جدید بازار را آموخت!

سمینار آموزشی رایگان «اسرار ساخت ماشین پولسازی» با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران روز جمعه 25 فروردین 1396 در تهران برگزار می‌شود.

در این سمینار ضمن آموزش نکات کاربردی و ارائه راهکارهای ثروت‌سازی برای کسب‌وکارهای ایرانی، دوره 44 روزه و تخصصی آچارهای پولساز کارآفرینان معرفی خواهد شد.

علی درجزینی، کارآفرین نمونه آموزشی به انتخاب دانشگاه تهران و نویسنده کتاب نوبل فروش، سخنران این رویداد است. او درباره آموزش‌های این سمینار گفت : "خیلی از کارشناسان و مردم معتقدند بازار ایران در رکودی بی‌سابقه فرو رفته است. به پشتوانه تجربه موفقیت‌های فوق‌العاده‌ای که طی این دو سال در این بازار داشته‌ام، می‌خواهم مخالفت صریح خودم را با این عقیده اعلام کنم! و بگویم این بازار نیست که در رکود فرو رفته، این افراد هستند که در رکود فرو رفته‌اند! قواعد بازی در بازار ایران تغییر کرده و معتقدم برای کسانی راکد شده است که این قواعد جدید را بلد نیستند و نمی‌خواهند هم یاد بگیرند. سمینار «اسرار ساخت ماشین پولسازی» چیزی بیش از یک سمینار انگیزشی است و در حقیقت آموزش قواعد جدید بازار ایران و پولسازی است."

مخاطبین این سمینار آموزشی اعم از مدیران، صاحبان کسب‌وکار، فروشندگان و علاقمندان به کارآفرینی می‌توانند به صورت رایگان ثبت‌نام کنند.

به منظور ثبت نام فوری و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید تا پیش از تکمیل ظرفیت، عدد 96 را به شماره 2000325 پیامک کنید یا به سایت ابر طلایی به آدرس www.AbreTalaee.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ابرِ طلایی

آینده اقتصاد «ایران» در گروی موفقیت کسب‌وکارهای آن است. و موفقیت هر کسب‌وکار نیز جز با درآمد و فروش افزون‌تر حاصل نخواهد شد. بر این اساس، آموزش و یاوری کسب‌وکارها با هدف افزایش فروش آن‌ها، مبنای فعالیت‌های «ابر طلایی» است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]