اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960230249387108

با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

سمینار رایگان آموزشی اعترافات یک ثروتمند برگزار می‌شود

کد: 13960230249387108

https://goo.gl/3h34i8

، تهران , (اخبار رسمی): سمینار رایگان آموزشی «اعترافات یک ثروتمند» با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران روز پنجشنبه 11 خرداد 1396 برگزار می‌شود.

سمینار آموزشی : اعترافات یک ثروتمند"

«اگر می‌گویید که شما موفق می‌شوید، حق باشماست و اگر می‌گویید شما موفق نمی‌شوید، باز هم حق با شماست!»

به گزارش روابط عمومی شرکت ابر طلایی در این سمینار ضمن آموزش نکات کاربردی و ارائه راه‌کارهای ثروت‌سازی برای کسب‌وکارهای ایرانی، دوره 22 روزه و تخصصی شرپای ثروت معرفی خواهد شد.

در طول تاریخ همیشه حوادث و رخ‌دادهایی پیش آمده است که آیندگان با مطالعه این نوع رفتارها و تحلیل و بررسی آن‌ها نکات مثبت و منفی بسیاری را از هر یک از این تجارب به دست آورده‌اند. معمولا استفاده از تجربیات و راه‌هایی که دیگران قبلا آن‌ها را رفته‌اند در وقت، زمان و انرژی ما صرفه‌جویی چشم‌گیری خواهد داشت. در راه کسب ثروت و موفقیت نیز استفاده از تجارب کسانی‌که این راه را قبلا پیموده‌اند و به زوایای مختلف آن راه پی برده‌اند و از همه مهم‌تر اینکه نتیجه آن تجربه را در کسب‌وکار آن‌ها می‌توان مشاهده کرد.

سمینار آموزشی  «اعترافات یک ثروتمند» بیان رازهایی است که ثروتمندان با استفاده از آن‌ها توانسته‌اند ثروت هنگفتی را برای خود رقم بزنند و روز به روز موفق‌تر و پولدار شوند.

علاقه‌مندان به این سمینار آموزشی اعم از مدیران، صاحبان کسب‌وکار، فروشندگان و علاقه‌مندان به کارآفرینی می‌توانند به صورت رایگان ثبت‌نام کنند.

برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید تا پیش از تکمیل ظرفیت، عدد 96 را به شماره 2000325 پیامک کنید یا به سایت ابر طلایی مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ابرِ طلایی

آینده اقتصاد «ایران» در گروی موفقیت کسب‌وکارهای آن است. و موفقیت هر کسب‌وکار نیز جز با درآمد و فروش افزون‌تر حاصل نخواهد شد. بر این اساس، آموزش و یاوری کسب‌وکارها با هدف افزایش فروش آن‌ها، مبنای فعالیت‌های «ابر طلایی» است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]