اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960117245537115

با هدف بهبود هر چه بیشتر در عرصه تبلیغات و خدمات گرافیکی

رونمایی از وبسایت "دیزاین لند" 

کد: 13960117245537115

https://goo.gl/QxMQY8

، رشت , (اخبار رسمی): وب سایت "دیزاین لند" با هدف بهبود هر چه بیشتر عرصه تبلیغات و خدمات گرافیکی و طراحی رونمایی شد و از چهاردهم فروردین ماه آغاز به کار کرد.

رونمایی از وبسایت دیزاین لند 

مدیرعامل دیزاین لند با ابراز امیدواری به رفع خلاهای موجود گفت: یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مجموعه و ارائه خدمات نوین در این بستر به شرکت و سازمان ها بوده است

به گزارش روابط عمومی دیزاین لند، وبسایت این مجموعه فعال در حوزه خدمات گرافیکی و طراحی از چهاردهم فروردین 1396 فعالیت خود را آغاز کرد.

بر اساس این گزارش این وب سایت، با امکانات متفاوت و کاربردی به آدرس designland.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر پایه این اطلاع، در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع  قابل دسترسی است که امکاناتی از قبیل امکان سفارش به صورت آنلاین / مشاهده نمونه کار ها / بخش پشتیبانی 24 ساعته / ارائه مطالب آموزشی در وبلاگ و ... در اختیار  مخاطبان قرار گرفت.

 مدیرعامل دیزاین لند با  ابراز امیدواری به رفع خلاهای موجود گفت: یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مجموعه و ارائه خدمات نوین در بستر پایگاه اینترنتی به شرکت ها و سازمان و ارگان ها و... بوده است که برای ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت تحقق یافته است.

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال افتتاح فروشگاه آنلاین برای ارائه فایل ها لایه باز ( بنر های تبلیغاتی ، بنر های مناسبتی و کارت ویزیت و ... ) به صورت رایگان و افتتاح یک خدمت نوین و نوپا که در آینده نه چندان دور شاهد آن خواهید بود ،  هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیزاین لند

استودیو طراحی گرافیک دیزاین لند با طراحی لوگوهای اختصاصی و حرفه‌ای، بنر پست و استوری سوشال، طراحی هویت برند و ... که منحصربه‌فرد و خاص طراحی می‌شوند آماده خدمت به شما در این زمینه است، در ۲۴ ساعت شبانه روز و در کمتر از ۱ دقیقه سفارشات خدمات طراحی گرافیکی خودتان را از هرجای کشور عزیزمان ایران، به صورت آنلاین و از طریق سایت designland.ir ثبت و با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب تحویل بگیرید ما با اقتخار تا به امروز توانستیم با شرکت ها و سازمان های بزرگی در سراسر کشور عزیزمان همکاری و رضایت آنان را جلب کنیم، شما هم می توانید از خدمات بی نظیر ما بهره مند بشید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]