اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010606638407115

استودیو دیزاین لند چیست و چگونه کار می‌کند؟

کد: 14010606638407115

https://bit.ly/3czYRhQ

، رشت , (اخبار رسمی): دیزاین لند، استودیو تخصصی طراحی گرافیک است. در این مطلب چگونگی ارایه خدمات و راه‌های ارتباطی آنها توضیح داده شده است.

استودیو دیزاین لند چیست و چگونه کار می‌کند؟
استودیو دیزاین لند چیست و چگونه کار می‌کند؟
استودیو دیزاین لند چیست و چگونه کار می‌کند؟
استودیو دیزاین لند چیست و چگونه کار می‌کند؟

دیزاین لند، استودیو تخصصی طراحی گرافیک است که  فعالیت رسمی خود را از حدود ۵ سال پیش در بستر آنلاین آغاز کرد. خدمات ارائه شده این شرکت در ابتدا مواردی از قبیل  طراحی بنر تبلیغاتی، پست، استوری اینستاگرام، کارت ویزیت و … بود. دیزاین لند اکنون علاوه بر ارائه خدمات پیشین در سطح تخصصی، به طراحی هویت برند ( لوگو ) و ست اداری و پوستر تبلیغاتی و … می‌پردازد.

دیزاین لند 

یکی از اهداف ما ارائه بالاترین سطح خدمات طراحی گرافیک به هموطنان در سراسر کشور ایران و خارج از ایران بود. در این راستا، سامانه‌ای را برای مشاهده نمونه کارها، ثبت و درخواست انواع خدمات طراحی ایجاد کرده بودیم تا بدون هیچ نگرانی و با مناسب ترین تعرفه، مشتریان و کارفرمایان بتوانند از طراحی‌های منحصر به فرد، اختصاصی و کاملا حرفه‌ای بهره مند شوند.

 با افتخار اعلام می‌کنیم که در این مدت به بسیاری از کسب و کارهای خرد و کلان توانستیم بابت تمامی خدمات خود به شما عزیزان به مشتریان سراسر کشور ضمانت اجرایی دهیم و با خیال آسوده  به طراحی‌های  اختصاصی خود بپردازند.  همواره میکوشیم تا بتوانیم به کیفیت و سطح این خدمات بیفزاییم.

 پرسنل شرکت استودیو دیزاین لند از افراد مشتاق، متخصص و با تجربه در زمینه طراحی و چاپ بهره گرفته است و برای رشد و ارتقای هرچه بهتر کسب و کار شما می‌کوشند. خدمات طراحی این شرکت شامل:

  • طراحی ست اداری
  •  طراحی کارت ویزیت
  •  طراحی پست
  •  استوری اینستاگرام
  • طراحی پوستر تبلیغاتی
  •  طراحی لیبل بسته بندی 
  •  خدمات دیگری همچون چاپ کارت ویزیت،
  • چاپ سربرگ و پاکت نامه 
  • شایان ذکر است که در مقاله دیگری با جزییات بیشتری درباره خدمات این شرکت صحبت می‌شود.

فرم سفارش آنلاین دیزاین لند ( غیرحضوری )

شاید برای شما این پرسش مطرح باشد که چطور به دفتر دیزاین لند برای ثبت سفارش مراجعه کنید. 

طبق نکات ذکر شده؛ امکانات بسیاری برای تسریع در ارائه خدمات و راحتی کارفرمایان عزیز در سایت دیزاین لند فراهم شد که یکی از این موارد «ثبت سفارش آنلاین» است. شما می‌توانید حتی در منزل و در هنگام استراحت نیز با چند کلیک ساده همانند خرید از یک فروشگاه اینترنتی مانند دیجی کالا یا درخواست خودرو یا سفارش غذا در اسنپ و … سفارشات طراحی خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

 برای ثبت سفارش کافی است:

  •  پس از وارد کردن نام و راه ارتباطی، دسته بندی و نوع خدمت طراحی که مد نظرتان است (به عنوان مثال طراحی پست اینستاگرام، قالب استوری اینستاگرام، لوگو و … موارد دیگر) را انتخاب کنید.
  •  سپس کمی در خصوص کسب و کار خودتان توضیح دهید و بر روی دکمه ارسال اطلاعات کلیک کنید. 
  • تمامی اطلاعات در یک صفحه از شما دریافت می‌شود. 
  •  در کمترین زمان ممکن سفارشتان ثبت می‌شود.
  •  سفارشتان پس از طراحی از طریق ایمیل یا در شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌شود.
  •  حتی اگر نیاز به ویرایش داشه باشد، پشتیبانان مجموعه از طریق تماس تلفنی یا در شبکه‌های اجتماعی همواره در کنار شما خواهند بود.

مراجعه به دفتر و درخواست طراحی ( حضوری )

 با هدف بهبود و ارائه خدمات بهتر به مشتریان و کارفرمایان عزیزمان، شعبه ۱ و اصلی استودیو دیزاین لند را در شهرستان آستانه اشرفیه در استان گیلان راه اندازی کردیم تا علاوه بر مشاهده امکانات و دپارتمان‌های مختلف مجموعه؛ همچون دپارتمان طراحی گرافیک، دیجیتال مارکتینگ، چاپ و …، افتخار هم‌صحبتی و پذیرایی از شما عزیزان را داشته باشیم.

 همچنین به صورت حضوری علاوه بر ثبت سفارش می‌توانید پیگیر وضعیت سفارشتان از اتود تا اجرا و … باشید. 

حتما قبل از حضور در دفتر با پشتیبانان در ارتباط باشید تا بتوانیم پذیرای شما کارفرمایان عزیز باشیم. 

و در آخر …

حالا که بهتر با استودیو دیزاین لند و بخشی از خدمات ما آشنا شدید، باعث افتخار است همراه شما باشیم و تغییری بزرگ در کسب و کارتان ایجاد کنیم. 

 در استودیو طراحی گرافیک دیزاین لند، قابلیتی را برای شما مشتری و کارفرمای محترم و عزیزمان فراهم کردیم که می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و در کمتر از ۱ دقیقه سفارشات خدمات طراحی گرافیکی همچون طراحی پست و استوری اینستاگرام، لوگوتایپ و لوگو آرم، ست اداری و … خودتان را از هر جای کشور عزیزمان ایران، به صورت آنلاین ثبت و با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب تحویل بگیرید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیزاین لند

استودیو طراحی گرافیک دیزاین لند با طراحی لوگوهای اختصاصی و حرفه‌ای، بنر پست و استوری سوشال، طراحی هویت برند و ... که منحصربه‌فرد و خاص طراحی می‌شوند آماده خدمت به شما در این زمینه است، در ۲۴ ساعت شبانه روز و در کمتر از ۱ دقیقه سفارشات خدمات طراحی گرافیکی خودتان را از هرجای کشور عزیزمان ایران، به صورت آنلاین و از طریق سایت designland.ir ثبت و با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب تحویل بگیرید ما با اقتخار تا به امروز توانستیم با شرکت ها و سازمان های بزرگی در سراسر کشور عزیزمان همکاری و رضایت آنان را جلب کنیم، شما هم می توانید از خدمات بی نظیر ما بهره مند بشید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]