اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14011012690267115
در دسترس نیست

مقاله های تخصصی از استودیو دیزاین لند

ترند جهانی طراحی گرافیک در سال ۲۰۲۳ چیست؟

کد: 14011012690267115

، رشت , (اخبار رسمی): ترند جهانی گرافیک در سال ۲۰۲۳ و استفاده در طراحی، این موضوع برای گرافیست‌ها می‌تواند عالی باشد. در این مقاله به بررسی این موضوع پرداخته‌ایم.

ترند جهانی طراحی گرافیک در سال ۲۰۲۳ چیست؟
ترند جهانی طراحی گرافیک در سال ۲۰۲۳ چیست؟

نکته پراهمیت در به‌کارگیری این ترندها هم‌خوانی با نوع طراحی گرافیکی است. برای مثال اگر شما به دنبال نشان دادن آیتم جدید هستید باید در نظر بگیرید که بر اساس نوع کالا یا خدمات، چه نوع ترندی مناسب است

ترند جهانی گرافیک در سال ۲۰۲۳ چیست؟

ترند جهانی گرافیک ۲۰۲۳ با زیبایی و خلاقیتی بیشتر از همیشه فرا رسیده است. اما در مقایسه با روندهای گذشته، چه چیزی سال ۲۰۲۳ را متمایز می کند؟

همانطور که می‌دانیم طراحی و گرافیک دیزاین از ذهن خلاق نشات می‌گیرد. به طبع آن نیز ترندهای طراحی بصری نیز از بافت زمان خود ریشه می‌گیرد. سال گذشته جهان در حال طی روند بهبودی خود از یک بیماری همه‌گیر بوده است. شاید بتوان گفت همین موضوع باعث پیدایش ترند جهانی گرافیک به صورت نوستالژی، رنگارنگ و کلیه عناصر شادی‌بخش شده است.

نوستالژی پر جنب و جوش (Vibrant Nostalgia)

ترند جهانی گرافیک در سال ۲۰۲۳ احتمالا برخلاف روند مینیمالیستی دهه ۲۰۱۰ عمل خواهد کرد. در این سال، ما شاهد گرایش به سمت ترندهای طراحی بصری رنگارنگ وینتیج هستیم. این ترندها قطعا ما را به یاد دهه‌های ۷۰ و ۸۰ میلادی خواهد انداخت.
برندهای مطرح قطعا در سال ۲۰۲۳ از المان‌های نوستالژی دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی استفاده خواهند کرد. این المان‌ها شامل اشکال مارپیچی و سه‌بعدی، فونت‌ها بزرگ و غیرمعمول، رنگ‌های گرانج، بافت‌های فلزی و سنگی ( پترن ) و … می‌شود.

طراحی سه بعدی (۳D design )

بدون شک شما نیز در بسیاری از طراحی‌های گرافیک پست و استوری اینستاگرام شاهد استفاده از این نوع اشکال در سال های گذشته بوده‌اید. بر همین اساس می‌توان گفت طراحی‌های سه‌بعدی کاملاً جدید نیستند، اما در سال‌ آینده (۲۰۲۳ ) شاهد افزایش روند بصری آن‌ها خواهیم بود. این موضوع می‌تواند به دلیل فناوری‌های جدیدی باشد که رندر کردن بافت‌های سه‌بعدی را در صفحات وب ساده‌تر می‌کند. ابزارهایی مانند Cinema 4D و حتی آخرین به‌روزرسانی‌های Adobe این امکان را به شما می‌دهد امکانات بی‌نهایتی که طراحی سه‌بعدی برای خلق به افراد می‌دهد، مرزهای خلاقیت با جابه‌جا کرده و تجربه‌های فریبنده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اشیاء، آیکون، مناظر و سه‌بعدی … در سال ۲۰۲۳ محبوبیت بسیاری را پیدا می‌کنند. این اشکال به سراغ رنگ‌های شاد، اشکال صاف و تصاویر دوستانه می‌روند. استفاده از این اشیاء سه‌بعدی در پست و استوری اینستاگرام، طراحی رابط کاربری سایت و … محتوای شاد و جذابی را برای تعامل به کاربر ارائه می‌دهد.

گرادینت‌های انتزاعی (Abstract gradients )

گرادیانت‌ها یکی از المان‌های بصری دلپذیر در گرافیک دیزاین هستند. از آن‌ها می‌توان به عنوان راهی آسان و موثر برای افزودن رنگ و بافت به هر طرحی اضافه کرد. پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۳ شاهد طراحی‌های بیشتری در پوسترها، طراحی محصول و حتی طراحی رابط کاربری در این مورد باشیم.

فرم‌های ارگانیک و مستطیلی گرادینت‌ها، در هماهنگی با رنگ‌های جوشان خود، احساس بی‌وزنی را در افراد ایجاد می‌کنند. کاربرد رنگ‌های ملایم، به همراه شیب جذاب آن‌ها باعث ایجاد حس سیال بودن در ذهن می‌شود. گرادیانت‌ها، مدتی است که در بین طراحان محبوبیت خود را پیدا کرده‌اند. با این حال، هر سال به‌نوعی موفق می‌شوند که جذابیت پنهان دیگری را به ما نشان دهند. این عناصر بصری جذاب در سال ۲۰۲۳ نیز از این قاعده مستثنی نیستند: این بار، آنها به شکل‌های انتزاعی، ظهور خواهند کرد

 

برای مشاهده تصاویر بیشتر از ترند ها و مطالعه کامل این مقاله به وبلاگ استودیو دیزاین لند مراجعه نمایید "اینجا کلیک کنید"

نتیجه‌گیری

نکته پراهمیت در به‌کارگیری این ترندها هم‌خوانی محتوا با نوع طراحی گرافیکی است. برای مثال اگر شما به دنبال نشان دادن یک آیتم جدید هستید باید در نظر بگیرید که بر اساس نوع کالا یا خدمات، چه نوع ترندی را برای این موضوع مناسب است. بدون شک استفاده از یک ترند ناهمخوان با هویت برند شما در نهایت باعث خدشه‌دار شدن این کسب‌وکار شود.

استودیو دیزاین لند به عنوان یکی از تخصصی‌ترین استودیو های طراحی گرافیک به خوبی توانسته از این ترند جهانی گرافیک استفاده ‌و با دانش تخصصی در علم گرافیک و جذابیت‌ بصری ترندهای روز توانسته پروژه‌های موفق گرافیکی را به مشتریان و کارفرمایان خود عرضه کند. کسب‌وکارها و افرادی که به دنبال توسعه بیزینس خود هستند به خوبی می‌دانند که گرافیک دیزاین به خصوص با گسترش شبکه‌های اجتماعی چه اهمیتی را پیدا کرده است.

دیزاین لند با شناسایی اهمیت این موضوع به خوبی ترندهای روز را در طراحی پست اینستاگرام، طراحی تراکت و پوسترهای تبلیغاتی، ست‌های اداری، پکیج‌های برندینگ و … به کار گیرد. اگر شما نیز به دنبال طراحی یک یا چند مورد از موارد گفته‌شده هستید، استودیو دیزاین لند با به‌کارگیری افراد متخصص این زمینه در خدمت شماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیزاین لند

استودیو طراحی گرافیک دیزاین لند با طراحی لوگوهای اختصاصی و حرفه‌ای، بنر پست و استوری سوشال، طراحی هویت برند و ... که منحصربه‌فرد و خاص طراحی می‌شوند آماده خدمت به شما در این زمینه است، در ۲۴ ساعت شبانه روز و در کمتر از ۱ دقیقه سفارشات خدمات طراحی گرافیکی خودتان را از هرجای کشور عزیزمان ایران، به صورت آنلاین و از طریق سایت designland.ir ثبت و با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب تحویل بگیرید ما با اقتخار تا به امروز توانستیم با شرکت ها و سازمان های بزرگی در سراسر کشور عزیزمان همکاری و رضایت آنان را جلب کنیم، شما هم می توانید از خدمات بی نظیر ما بهره مند بشید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی