اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960127246090011

سرویس‌های رایگان برای طرح‌های برگزیده

حضور «دفتر شما» در جشنواره کارآفرینی سبز بوم تک

کد: 13960127246090011

https://goo.gl/eKHsrx

، تهران , (اخبار رسمی): «دفتر شما» در مراسم افتتاحیه جشنواره کارآفرینی سبز بوم تک که بعد از ظهر روز دوشنبه 28 فروردین در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود با برپایی غرفه حضور می‌یابد.

«دفتر شما» در جشنواره کارآفرینی سبز بوم تک حضور می‌یابد.

دفتر شما به طرح‌های برگزیده جشنواره کارآفرینی سبز بوم تک در یک بازه زمانی مشخص سرویس‌های تلفن گویا و منشی مجازی رایگان اهدا خواهد کرد

به گزارش روابط عمومی «دفتر شما» این دفتر در مراسم افتتاحیه جشنواره کارآفرینی سبز بوم تک که بعد از ظهر روز دوشنبه 28 فروردین در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت و با برپایی غرفه، خدمات خود را به کارآفرینان و علاقه‌مندان به راه اندازی کسب و کار با تخفیف ویژه ارائه خواهد کرد.

دفتر شما همچنین به طرح‌های برگزیده این جشنواره  در یک بازه زمانی مشخص سرویس‌های تلفن گویا و منشی مجازی رایگان اهدا خواهد کرد.

جشنواره کارآفرینی سبز بوم‌تک اولین و بزرگترین رویداد کارآفرینی سبز کشور به شمار می‌رود و ‌قرار است در افتتاحیه این جشنواره که از ساعت 15 تا 18 روز دوشنبه 28 فروردین ماه در مجتمع امام خمینی (ره) دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود، شخصیت های مختلفی همچون معاون وزیر دفاع، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس و مشاور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سخنرانی کنند.

 این جشنواره با همکاری دفتر شما، سازمان توسعه منابع انرژی، سازمان حفاظت محیط‌ زیست، دانشگاه تربیت مدرس، شرکت فناوری‌های راهبردی بنیان، موسسه دانش بنیان برکت و شتابدهنده نوتک برپا می‌شود.

گفتنی است دفتر شما یک شرکت دانش بنیان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که خدمات دفتر کار مجازی به مشتریان  ارائه می‌کند و آن‌ها را از صرف هزینه و زمان زیاد برای اجاره دفتر کار، استخدام منشی و حتی خرید خط تلفن ثابت تهران بی نیاز می‌سازد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]