اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960128246176679

با P10 پلاس عکاس پرتره باشید

کد: 13960128246176679

https://goo.gl/GkRJvE

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از جذاب ترین شاخه های هنر عکاسی در دنیای امروز، پرتره نگاری است. عکاسان بزرگ جهان برای جاودانگی خود، سالها به عکاسی پرتره پرداختند و علاقمندان هنر نیز ، هزینه های زیادی را پرداخت می کنند اما با رشد دنیای تکنولوژی، تلفن های همراه توانست جای دوربین های عکاسی را در دستان هنرمندان پرکند

با P10 پلاس عکاس پرتره باشید

نام شرکت لایکا در تولید دوربین های عکاسی و تجهیزات وابسته، نامی ماندگار در تاریخ عکاسی است. شرکت لایکا با همکاری هوآوی، توانسته است کیفیت بالای دوربین های جلو و عقب P10 پلاس را فراهم کند.

یکی از جذاب ترین شاخه های هنر عکاسی در دنیای امروز، پرتره نگاری است. به طوریکه عکاسان بزرگ جهان برای جاودانگی خود در تاریخ هنر، سالها به عکاسی پرتره پرداختند و علاقمندان هنر نیز برای ثبت پرتره خود، هزینه های زیادی را پرداخت می کنند اما با رشد دنیای تکنولوژی، تلفن های همراه توانست جای دوربین های عکاسی را در دستان هنرمندان پرکند و علاقمندان عکاسی نیز توانستند خود را به عهنوان هنرمندان دنیای جدید تکنولوژی مطرح کنند و اما کمپانی مطرح هوآوی، آرزوی دیرینه بشر را محقق ساخت.P10 پلاس همان جادوی قرن جدید در عکاسی پرتره است.

لایکا، برند مورد علاقه هنرمندان

نام شرکت لایکا در تولید دوربین های عکاسی و تجهیزات وابسته، نامی ماندگار در تاریخ عکاسی است. شرکت لایکا با همکاری هوآوی، توانسته است کیفیت بالای دوربین های جلو و عقب P10 پلاس را فراهم کند. در این تلفن همراه، شما با هر کدام از دوبین ها، می توانید عکسی با کیفین ماورای انتظار خود ثبت کنید.

تشخیص سه بعدی صورت

در P10 پلاس، سیستم هوشمندی فعال است که میتواند اجزای صورت سوژه عکاسی را شناسایی کرده و فرم طبیعی چهره را در عکس حفظ کند. شما در عکسهای این تلفن همراه، می توانید زنده بودن سوژه را در قاب تصویر احساس کنید.

حفظ کیفیت در بزرگنمایی تصویر

بارها پیش آمده که در هنگام بزرگنمایی تصویر (زوم کردن)، کیفیت عکس شما کاهش پیدا کرده است. در p10 پلاس، تدبیری اندیشیده شده تا شما به هر میزان که علاقه دارید عکس خود را بزرگنمایی کرده تا بتوانید بخشی از عکس را برای خود با کیفیت بالا، ذخیره کنید.

استودیوی خانگی را تجربه کنید

در هنگام عکاسی پرتره، حفظ بافت و رنگ پوست سوژه عکاسی در شرایط عکاسی از اهمیت بالایی برخوردار است.  P10 پلاس برای شما شرایطی را فراهم می سازد تا بتوانید براساس رنگ پوست سوژه و نور محیط به عکس خوبی دست پیدا کنید.

پویا بخشی به عکس

زنده بودن تصویر یکی از دغدغه های مهم عکاسان پرتره است تا از تصنعی بودن تصویر جلوگیری شود. در این گوشی، الگوریتم خاصی ایجاد شده تا دوربین این تلفن همراه، با هوشمندی منحصر به فردی، سرعت شاتر و دیافراگم را اتظیم کرده تا بتوانید به عکسی با خصوصیات هنری دست یابید.

بهبود نور بخشی

در دوربین جلوی این گوشی، سنسور حساس به نور نصب شده تا نور ورودی به دوربین را بهبود بخشد. با وجود این سنسور، شما می توانید در شرایطی که نور محیط کم است؛ عکسی با کیفیت بالا و نور خوب ثبت کنید.

عمق میدان موثر

عمق میدان عامل مهمی است که بتواند سوژه عکس را از زمینه تصویر جدا سازد. در این گوشی، شما می‌توانید با تنظیم دیافراگم دوربین، فضای پشت سوژه را تار کنید تا پرتره شخصی که از آن عکاسی کرده اید، درخشش بیشتری داشته باشد.

آلبوم یادگاری

شما می توانید هرآنچه برای شما مهم است را روی عکس ذخیره کنید. زمان، نام شخص و هر آنچه باید به خاطر سپرده شود بر روی عکس شما، ذخیره خواهد شد.

ISP جاسازی شده

شما در هر لحظه می توانید از تغییرات عمق میدان تصویر که بر اساس تغییرات شرایط نور محیط ایجاد می شود، آگاه شوید و در زمانی که تمامی خصوصیات مورد علاقه خود را در عکس مشاهده کردید، تصویر خود را ثبت کنید.

 

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مات

کانون بازاریابی و ارتباطات مات، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]