اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970709319606679

تداوم رشد هوآوی در بازارهای جهانی

کد: 13970709319606679

https://goo.gl/rVHXcs

، تهران , (اخبار رسمی): هواوی توانست با رشد بی سابقه در بازار موبایل و رسیدن به 15.8% از سهم بازار تنها در سه ماهه‌ی دوم سال حتی از کمپانی اپل نیز پیشی بگیرد و رتبه ی دوم بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند جهان را از آن خود کند.

تداوم رشد هوآوی در بازارهای جهانی
تداوم رشد هوآوی در بازارهای جهانی

هم اکنون در برند شاپ‌های هوآوی در سراسر دنیا جدیدترین پرچم‌دار این شرکت یعنی P20 Pro Huawei و همچنین گوشی‌های میان رده سری nova 3 Huawei عرضه شده و فروش قابل‌توجهی را به خود اختصاص داده‌اند

 بر اساس گزارش منتشر شده از GFK هوآوی توانسته است در لیست بازار 8 کشور دنیا رتبه اول و در لیست بازار 30 کشور دنیا رتبه‌ی دوم را به خود اختصاص دهد.

با هدف پیشرفت روز افزون در بازار جهانی این کمپانی همچنین فروشگاه‌های زیادی را در بزرگترین مراکز خرید دنیا به کاربران خود اختصاص داده است تا بتوانند از خدمات پس از فروش هواوی بهره برند، در این فروشگاه‌ها همچنین کاربران قادر خواهند بود لذت استفاده از گوشی‌های جدید را نیز تجربه کنند. هواوی به عنوان دومین تولیدکننده گوشی هوشمند جهان با هدف افزایش سهم خود در بازار جهانی سعی در بهبود ارائه خدمات به مشتریان نیز داشته است.

هم اکنون در برند شاپ‌های هوآوی در سراسر دنیا جدیدترین پرچم‌دار این شرکت یعنی P20 Pro Huawei و همچنین گوشی‌های میان رده سری nova 3  Huawei عرضه شده است و فروش بسیار قابل توجهی در این فروشگاه‌های اختصاصی را به خود اختصاص داده‌اند.

هنری لیو یکی مدیران فروش هوآوی در آسیا در سخنرانی اخیر خود در روز افتتاحیه یکی از بزرگترین برند شاپ‌های این برند در آسیای جنوب شرقی به تصمیم این کمپانی مبنی بر افزایش تعداد این‌گونه فروشگاه‌ها در سراسر دنیا اشاره کرد تا کاربران بتوانند از این طریق تجربه بهتری از کار با این گوشی‌ها و همچنین خدمات پس از فروش داشته باشند.

در پایان لازم به ذکر است هوآوی توانسته است با سریnova 3  Huawei سهم بزرگی از بازار گوشی‌های میان رده را در بازارهای آسیا نصیب خود کند و با ارائه نوآوری‌های جدید در سری mate و p شعار مشتری محوری این کمپانی را به همه یادآور شود و به محبوبیت خود در بین طرفدارانش بیافزاید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مات

کانون بازاریابی و ارتباطات مات، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]