اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980721412516679

در کنار حضور بانوان در ورزشگاه اتفاق افتاد

تابوشکنی روی بیلبوردهای تبلیغاتی

کد: 13980721412516679

http://bit.ly/2OJ19gh

، تهران , (اخبار رسمی): یک برند تولیدی نوار بهداشتی بانوان مقابل چشم بانوانِ حاضر در ورزشگاه بیلبورد تبلیغاتی گرفته بود و نمایش آن با توجه به خارج از عرف بودنش طبق رسوم سال‌ها اخیر عجیب و البته جالب توجه بود.

تابو شکنی روی بیلبوردهای تبلیغاتی
تابوشکنی روی بیلبوردهای تبلیغاتی

یکی از تبلیغات بیلوردی ورزشگاه آزادی هم به شکل عجیبی جلب توجه می‌کرد و نشان از یک تابوشکنی دیگر به صورت همزمان در دیدار ایران - کامبوج داشت

ورزشگاه آزادی و در جریان دیدار تیم ملی ایران مقابل کامبوج از هفته دوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر شاهد یک اتفاق تاریخی بود و آن هم حضور بانوان در ورزشگاه بعد از سال‌ها بود که توانستند در نهایت به خواسته خودشان رسیده و برای تشویق تیم ملی کشورشان روی سکوها مستقر شوند.

این اتفاقی بود که از مدت‌ها قبل در موردش صحبت می‌شد و مطالبه عمومی و فشار نهادهای بین‌المللی مثل FIFA و AFC هم از طرفی باعث تسریع روند بازگشایی درب ورزشگاه به روی بانوان شد و در نهایت پس از مدت‌ها انتظار در بازی ایران مقابل کامبوج بانوان مشتاق به تشویق تیم ملی در ورزشگاه آزادی حضور یافتند.

در کنار این اتفاق تاریخی که جا دارد تا مدت‌ها در موردش صحبت شده و از ابعاد گوناگون به آن پرداخته شود، یکی از تبلیغات بیلوردی ورزشگاه آزادی هم به شکل عجیبی جلب توجه می‌کرد و نشان از یک تابوشکنی دیگر به صورت همزمان در دیدار ایران، کامبوج داشت.

یک برند تولیدی نوار بهداشتی بانوان مقابل چشم بانوانِ حاضر در ورزشگاه بیلبورد تبلیغاتی گرفته بود و نمایش آن با توجه به خارج از عرف بودنش طبق رسوم سال‌ها اخیر عجیب و البته جالب توجه بود.

فرهنگ غنی و پربار مردم ایران در طول سالیان دراز تحت تاثیر عوامل بیرونی و درونی به خودسانسوری‌هایی در بعد اجتماعی رسیده که نشان از مأخوذ به حیا بودن ایرانیان داشته و دارد ولی در برخی موارد شدت این خطوط قرمز خودساخته اجتماعی به حدی پررنگ و شدید هستند که اجازه صحبت در خیلی از موارد طبیعی و روزمره در اجتماعات را نمی‌دهد و نمونه‌اش استفاده از برخی لوازم بهداشتی که مختص استفاده آقایان یا بانوان به شکل اختصاصی هستند که کمتر در اجتماعاتی که از هر دو طیف در آن حضور دارند در موردش صحبت می‌شود و نمایش بیلبوردهای تبلیغاتی در امکان عمومی هم پیرو همین تفکر خارج از عرف رایج محسوب می‌شود یا تا الان می‌شده است.

چندی پیش بود که هموطنان در جای‌جای ایران درگیر حوادثی از جمله سیل و زلزله شده و نیازهای اولیه‌ای داشتند که از سوی مردم نوع‌دوست و دست به خیر فراهم می‌شد و به دست‌شان می‌رسید ولی همین دشواری اسم بردن از برخی نیازهای شخصی از جمله نوار بهداشتی که به اشکال مختلف در رسانه‌ها مطرح می‌شد باعث شده بود افرادی که قصد فرستادن ملزومات آسیب‌دیدگان به دست‌شان را داشتند در این مورد کوتاهی کرده و طبق آنچه به آنها اعلام شده بود به دنبال تهیه سایر موارد لازم آنها بوده و کمتر کسی فکرش به سمت رفع این نیازهای اولیه برای مناطق آسیب دیده بود.

وقتش رسیده در کنار تمام ویژگی‌های مثبت فرهنگی جامعه ایرانی که از تمدن غنی و کهن تاریخچه پربار کشور و همچنین دین و آیین که سراسر رافت و مهربانی است، بدون تعارف به فکر رفع برخی از حساسیت‌های کاذب و بی‌دلیل این چنینی باشیم و اتفاقی که روز گذشته در ورزشگاه آزادی افتاد اگرچه خیلی مورد توجه و بازتاب قرار نگرفت بدون شک گامی بزرگ در جهت رفع یک محدودیت بی‌دلیل دیگر بود.

جا دارد در کنار مسئولانی که راه را برای این اقدام ارزشمند باز گذاشته، از شرکت My Lady که به خوبی از فضای ایجاد شده در روز تاریخی بازی ایران و کامبوج استفاده کرده و در کنار ابعاد تجاری تبلیغ در چنین بازی بزرگی تابویی را شکسته قدردانی شود و این به منزله باز شدن مسیری برای دیگر اقلام تجاری مورد نیاز جامعه است که صحبت در موردشان هنوز برای خیلی‌ها دشوار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مات

کانون بازاریابی و ارتباطات مات، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تازه‌های ورزش | سلامت و زیبایی