اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971002335326679

کریم انصاری‌فرد سفیر برند ایکس ویژن شد

کد: 13971002335326679

https://goo.gl/E9p1Gz

، تهران , (اخبار رسمی): کریم انصاری فرد، فوتبالیست مطرح کشورمان طی مراسمی به عنوان سفیر برند ایکس ویژن انتخاب و معرفی شد.

کریم انصاری‌فرد سفیر برند ایکس ویژن شد
کریم انصاری‌فرد سفیر برند ایکس ویژن شد
کریم انصاری‌فرد سفیر برند ایکس ویژن شد
کریم انصاری‌فرد سفیر برند ایکس ویژن شد

دوری از حاشیه، تلاش و پشتکار این ورزشکار کشورمان و همچنین میزان علاقه و محبوبیت جامعه و علی‌الخصوص جوانان به کریم انصاری‌فرد از جمله مواردی است که می‌توان به علل انتخاب ایشان اشاره کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت مادیران، بابک ثقفی مدیرعامل این شرکت در حاشیه این مراسم که با حضور مدیران ارشد شرکت مادیران و جمعی از خبرنگاران حوزه ورزشی و اقتصادی برگزار شد، در خصوص انتخاب کریم انصاری فرد به عنوان سفیر برند ایکس ویژن، اظهار کرد: ایکس ویژن یک برند ایرانی است که توانسته سال‌ها در میان تلاطم اقتصادی کشور، جایگاه ممتاز خود را حفظ کند و برای افزایش ارتباط میان برند و مخاطبان‌مان، تصمیم گرفته شد تا کریم انصاری فرد به عنوان سفیر برند ایکس ویژن انتخاب شود.

ثقفی در خصوص تصمیم ایکس ویژن برای انتخاب سفیر برند اظهار کرد: انتخاب سفیر برند در راستای مسوولیت اجتماعی شرکت مادیران صورت گرفته و مسوولیت اجتماعی یکی از سیاست‌های مهم این شرکت بوده و در تلاش هستیم تا با انتخاب و معرفی کریم انصاری فرد به عنوان سفیر برند، پیام ویژه‌ای برای جامعه داشته باشیم.

وی افزود: مدیران مادیران عقیده دارند برندهای اقتصادی در قبال کلیه ذی‌نفعان مسئول هستند و این ذی‌نفعان می‌تواند مشتری، کارمند، مصرف‌کنندگان و در مقیاس بزرگ‌تر جامعه را شامل می‌شود. بنابراین یک رابطه ممتاز میان برند و جامعه خود ایجاد می‌شود که کاهش معضلات اجتماعی را در برخواهد داشت، چرا که حفاظت و مراقبت از جامعه از جمله وظایف برندهای بزرگ اقتصادی است که در دنیای کنونی، مسوولیت اجتماعی نامیده می‌شود و این مفهوم می‌تواند به ایجاد رابطه نزدیک میان تولید کننده و مخاطبان منجر شود.

مدیرعامل مادیران در خصوص علل انتخاب کریم انصاری فرد به عنوان سفیربرند ایکس ویژن اظهار کرد: به طور حتم، شباهت‌های شخصیتی میان برند ایکس ویژن و چهره‌های شاخص کشور در حوزه‌های ورزشی و فرهنگی مورد نظر گروه ارزیابی و برندسازی ایکس ویژن نقش به سزایی داشته و ویژگی‌های مشترک کریم انصاری فرد با هویت برند ، سبب شد تا ایشان به عنوان سفیر برند انتخاب شود. دوری از حاشیه، تلاش و پشتکار این ورزشکار کشورمان و همچنین میزان علاقه  و محبوبیت جامعه و علی‌الخصوص جوانان به کریم انصاری فرد از جمله مواردی است که می‌توان به علل انتخاب ایشان اشاره کرد.

ثقفی در خصوص پیام اجتماعی انتخاب سفیر برند، افزود:  کریم انصاری فرد ستاره‌ای است که برای رسیدن به قله موفقیت تلاش کرد و این موفقیت بی تردید پاداش همه سختی‌های او بوده و هر جوان ایرانی می‌تواند با الگو گرفتن از این ستاره جوان ایرانی، به قله‌های درخشان موفقیت دست یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مات

کانون بازاریابی و ارتباطات مات، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | تازه‌های ورزش