اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960129246287131

از تاریخ ۱۸ آبان ۱۳۹۵شروع شده است.

برگزاری دوره آموزشی ۰ تا ۱۰۰ طراحی چهره توسط طراحی روشن

کد: 13960129246287131

https://goo.gl/4wb2Uz

، مشهد , (اخبار رسمی):  ۱۸ آبان ۱۳۹۵، دوره ای با عنوان دوره آموزشی «۰ تا ۱۰۰ طراحی چهره» در سایت طراحی روشن به آدرس: Roshandesign.com شروع شد تا علاقه مندان موضوع طراحی چهره  از این فرصت بهره ببرند.

دوره ۰ تا ۱۰۰ طراحی چهره (اسکرین شات جلسات)

ما هنرجوهایی در حال حاضر داریم که به دلایل مختلف امکان شرکت در کلاس های حضوری را ندارند و حتی ایرانیان مقیم خارج از کشور، این دوره با شرایط خاص خود و پشتیبانی طراحان گروه طراحی روشن کمکی است تا...

به گزارش روابط عمومی طراحی روشن، صابر طهانی با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت: در این دوره آموزش غیر حضوری نیاز به حضور فیزیکی در کلاس نیست و شرکت کنندگان می توانند فیلم های دوره را بارها مشاهده کنند و تمرین های خود را برای کارشناسان طراحی روشن ارسال کنند.

وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت کنندگان افزود: هنرجوهایی که در این دوره شرکت میکنند نیاز به هیچ استعدادی در طراحی و نقاشی ندارند و بصورت عملی و با وسایل طراحی موجود در ایران به آن ها اصول طراحی و بصورت تخصصی طراحی چهره را آموزش می دهیم.

متولی برگزاری این دوره تاکید کرد:ما هنرجوهایی در حال حاضر داریم که به دلایل مختلف امکان شرکت در کلاس های حضوری را ندارند و حتی ایرانیان مقیم خارج از کشور، این دوره با شرایط خاص خود و پشتیبانی طراحان گروه طراحی روشن کمکی است تا این عزیزان بتوانند به مهارت طراحی چهره مسلط شوند. همچنین علت اینکه آموزش طراحی را از طراحی چهره شروع کردیم این است که اغلب افراد فکر میکنند که طراحی چهره از طراحی سایر اشکال سخت تر و پیچیده تر است و ما در این دوره نشان میدهیم که این ذهنیت اشتباه است.

گفتنی است این دوره آموزشی از ۱۸ آبان ۱۳۹۵ در این دوره که ابتدا با ۵ جلسه برگزار میشد و جلسه پنجم شامل ۴ بخش بود. ولی بعلت غیر حضوری بودن دوره ۰ تا ۱۰۰ طراحی چهره، بصورت مرتب این آموزش ها بروز می شود، بطوریکه در حال حاضر ۲ جلسه دیگر به این دوره اضافه شده است که آموزش طراحی چهره مدل زنده و عکس را بیان کرده ایم. این دوره فعلا ۱۲ ساعت می باشد و حجم دانلود جلسات با یکدیگر متفاوت است. این دوره در حال حاضر با ۷ جلسه  برگزار می شود .

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به سایت طراحی روشن مراجعه و یا با شماره .۰۵۱۳۷۱۱۴۰۳۷ تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طراحی روشن

فعالیت اصلی طراحی روشن در سه بخش: - آموزش نقاشی و طراحی و چاپ روی تیشرت و لباس - عرضه انواع تنپوش ایرانی و تیشرت خوشنویسی و شال نستعلیق - انجام سفارش های طراحی و کاریکاتور و...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی