اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960227249257131

به همت گروه طراحی روشن و در چهارم خردادماه

دوره آموزش مدادرنگی ۱ و ۲ برگزار می‌شود

کد: 13960227249257131

https://goo.gl/kCEDUf

، مشهد , (اخبار رسمی):  گروه طراحی روشن دوره آموزش مداد رنگی ۱ و ۲ را در چهارم خردادماه امسال برگزار می‌کند.

دوره آموزش مداد رنگی ۱ و ۲

در این دوره‌ها ۱۷۰۰ ساعت آموزش،هنرجویان تمام تکنیک‌های نقاشی مداد رنگی را آموزش می‌بینند.

به گزارش روابط عمومی گروه طراحی روشن هدف از برگزاری این دوره ارتقای سطح مهارت هنرحویان علاقه‌مند به فراگیری تکنیک مداد رنگی به صورت هایپررئال است.

مدیرعامل گروه طراحی روشن گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان نقاشی و طراحی، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیش‌تر هنر نقاشی و طراحی در کشورمان فراهم شود.

صابر طهانی در باره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: در این دوره با ۱۷۰۰ ساعت آموزش هنرجویان تمام تکنیک‌های نقاشی مداد رنگی را آموزش خواهند دید.

او مدرسان این دوره‌های آموزشی را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: خانم ملیحه ناروئی و طراحان گروه طراحی روشن همگی از  متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقای سطح دانش شرکت‌کنندگان باشند. 

طهانی به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره کرد و گفت: در دوره‌های بعد به آموزش سیاه قلم، کاریکاتور، نقاشی کودکان، پاستل، دیجیتال پینتینگ و...خواهیم پرداخت.

گفتنی است هزینه دوره ۱ در مرحله ثبت نام ۳۶۵ هزار تومان، و هزینه دوره ۲ در مرحله ثبت نام ۵۶۵ هزار تومان است که شرکت در هر دو دوره با تخفیف همراه است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی http://roshandesign.com مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طراحی روشن

فعالیت اصلی طراحی روشن در سه بخش: - آموزش نقاشی و طراحی و چاپ روی تیشرت و لباس - عرضه انواع تنپوش ایرانی و تیشرت خوشنویسی و شال نستعلیق - انجام سفارش های طراحی و کاریکاتور و...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سرگرمی و تفریح