اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960130246487131

با هدف تمرکز بیشتر بر آموزش طراحی و نقاشی و چاپ تیشرت

رونمایی از وبسایت مکتب خانه طراحی روشن 

کد: 13960130246487131

https://goo.gl/EwrDqD

، مشهد , (اخبار رسمی): وب سایت مکتب خانه طراحی روشن باهدف تمرکز بیشتر بر آموزش طراحی و نقاشی و چاپ تیشرت درحوزه طراحی و نقاشی و چاپ تیشرت رونمایی شد.

مکتب خانه طراحی روشن

از مهر ماه ۱۳۹۵ بنا به درخواست دوستداران طراحی روشن آموزش مهارت هایی همچون طراحی چهره و کاریکاتور، نقاشی مداد رنگی و...چاپ روی لباس...

به گزارش روابط عمومی طراحی روشن، وبسایت مکتب خانه فعال در حوزه آموزش از اول فروردین ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد.

بر اساس این گزارش این وب سایت، با امکانات متفاوت و کاربردی در آدرس roshandesign.com/category/tuts در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر پایه این اطلاعیه، در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای قابل دسترسی است که امکاناتی از قبیل برگزاری دوره های آموزشی تکنیک های نقاشی و طراحی در اختیار  علاقه مندان قرار گرفت.

صابر طهانی مدیرعامل طراحی روشن با  ابراز امیدواری به رفع خلاهای موجود گفت: یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مجموعه و علاقه مندانی که امکان حضور در کلاس های هنری را به هر دلیل ندارند و یا وقت کافی ندارند بوده است که برای ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت تحقق یافته است.

او ادامه داد: از مهر ماه ۱۳۹۵ بنا به درخواست دوستداران طراحی روشن آموزش مهارت هایی همچون طراحی چهره و کاریکاتور، نقاشی مداد رنگی و...چاپ روی لباس در سرلوحه کار گروه طراحی روشن قرار گرفت و برای اینکه با سایت اصلی طراحی روشن تداخل پیدا نکند این مجموعه را بعنوان مکتب خانه راه اندازی کردیم.

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس از این رونمایی به دنبال برگزاری دوره های کوتاه مدت حضوری و کارگاه های مختلف در شهرهای گوناگون و آموزش نحوه کسب درآمد از مهارت هایی که آموزش میدهیم، هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طراحی روشن

فعالیت اصلی طراحی روشن در سه بخش: - آموزش نقاشی و طراحی و چاپ روی تیشرت و لباس - عرضه انواع تنپوش ایرانی و تیشرت خوشنویسی و شال نستعلیق - انجام سفارش های طراحی و کاریکاتور و...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | مد و لباس