اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960129246415013

از ۲۹ فروردین تا  ۳۱ فروردین برگزار می‌شود

معرفی سامانه ترجمیار در نمایشگاه کسب‌و‌کارهای موفق فضای مجازی

کد: 13960129246415013

https://goo.gl/TsQRXz

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت پردازش هوشمند ترگمان با حضور در نمایشگاه کسب و کارهای موفق فضای مجازی سومین کنفراس بین المللی وب پژوهی آخرین دستاوردهای خود در حوزه ترجمه‌ماشینی و ویژگی‌های جدید سامانه دستیار مترجم ترجمیار رابه علاقمندان ارایه می‌کند.

اولین نمایشگاه کسب و کارهای موفق فضای مجازی سومین کنفراس بین المللی وب پژوهی 

آخرین تغییرات سامانه ترجمیار و امکانات آن در جریان نمایشگاه معرفی شده و بازدیدکنندگان امکان خرید سرویس با تخفیف ویژه را خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت پردازش هوشمند ترگمان، اولین نمایشگاه کسب و کارهای موفق فضای مجازی همزمان با سومین کنفراس بین المللی وب پژوهی و با حضور حدود ۲۰۰ مجموعه و شرکت فعال در حوزه کسب و کارهای مبتنی بر فضای مجازی از ۲۹ فروردین تا ۳۱ فروردین در دانشگاه علم‌و‌فرهنگ برگزار می‌شود.

سید محمد محمدزاده قائم‌مقام مدیرعامل شرکت پردازش هوشمند ترگمان با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت:  این نمایشگاه با هدف اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ کار، تولید و اشتغال در بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات، با حضور صاحبان کسب و کارهای موفق در همه حوزهای فضای مجازی برگزار می‌شود. وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: حضور در این نمایشگاه‌ موجب می‌گردد تا از یک طرف فضای مناسبی برای تشریک مساعی و تبادل اطلاعات میان فعالان در حوزه فضای مجازی فراهم آید و از طرف دیگر دانشجویان و محققین بتوانند به صورت مستقیم با آخرین دستاوردها و امکانات ایجاد شده آشنا شوند. در همین راستا شرکت پردازش هوشمند ترگمان با معرفی سامانه ترجمیار و آخرین تغییرات آن در این نمایشگاه سعی دارد جامعه کاربران این سامانه را افزایش دهد. 

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: غرفه پردازش هوشمند ترگمان در لابی اصلی ساختمان جدید دانشگاه علم‌و‌فرهنگ غرفه ۳۴ واقع شده و بازدیدکنندگان گرامی، ضمن آشنایی با محصولات این شرکت امکان خرید سرویس‌های متنوع ترجمیار را با تخفیف ویژه نمایشگاه خواهند داشت. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت کنفرانس بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ترگمان

شرکت پردازش هوشمند ترگمان متولی توسعه و ارتقای سامانه ترجمه ماشینی بومی ترگمان به عنوان اولین و تنها سرویس ترجمه ماشینی دوطرفه انگلیسی - فارسی ایرانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]