اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960202246605013

در حاشیه سومین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی انجام شد

تجلیل از سامانه ترجمیار در نخستین نمایشگاه کسب و کارهای موفق فضای مجازی

کد: 13960202246605013

https://goo.gl/ksKPh6

، تهران , (اخبار رسمی): در آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه کسب و کارهای موفق فضای مجازی که در حاشیه سومین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی در محل دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد از سامانه ترجمیار و غرفه شرکت پردازش هوشمند ترگمان تجلیل شد.

آهدای لوح تقدیر از سامانه ترجمیار توسط مهندس محمودی نماینده سازمان فناوری اطلاعات

سامانه ترجمیار می تواند به عنوان یک دستیار کاربردی در حوزه ترجمه موجب افزایش سطح دانش دانشجویان و کاهش مراجعات آنها به مترجمین غیر حرفه‌ای و مراکز فعال در حاشیه میدان انقلاب شود.

در این برنامه که با حضور مقام‌هایی از سازمان فناوری اطلاعات، جهاد دانشگاهی و دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد غرفه شرکت پردازش هوشمند ترگمان به واسطه ارائه ایده خلاقانه و کاربردی در حوزه ترجمه به عنوان یکی از سه غرفه برتر شناخته شد و لوح قدردانی دریافت کرد.

محمدصادق بیجندی سرپرست سازمان تجاری سازی و فناوری اشتغال ضمن قدردانی از زحمات شرکت ترگمان گفت: سامانه ترجمیار یکی از دغدغه‌های اساسی استادان و دل‌سوزان عرصه تعلیم را نشانه گرفته است و می‌تواند ضمن افزایش سطح علمی دانشجویان، موجب کاهش مراجعه آن‌ها به مترجمان غیرحرفه‌ای و مراکز موجود در حاشیه میدان انقلاب شود.

پس از سخنان بیجندی، محمد معین حجیری به نمایندگی از سوی تیم توسعه‌دهنده سامانه ترجمیار به تشریح نحوه شکل‌گیری ایده ترجمیار، اجرا و نتایج آن پرداخت و گفت: در طول چهار ماه گذشته از آغاز عرضه تجاری این سامانه بیش از 30هزار جمله توسط این سامانه ترجمه شده است و 400 کاربر فعال یکی از سرویس‌های آن را خریده‌ یا تمدید کرده‌اند.

او در ادامه، استقبال کاربران و استادان دانشگاه‌ها را از سامانه ترجمیار نشانه‌ای از موفقیت و کاربردی‌بودن آن دانست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ترگمان

شرکت پردازش هوشمند ترگمان متولی توسعه و ارتقای سامانه ترجمه ماشینی بومی ترگمان به عنوان اولین و تنها سرویس ترجمه ماشینی دوطرفه انگلیسی - فارسی ایرانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]