اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960214248055013

در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب معرفی می شود:

امکانات جدید سامانه ترجمیار و امکان خرید سرویس با تخفیف ویژه

کد: 13960214248055013

https://goo.gl/crW0iX

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه ترجمیار به عنوان اولین و تنها دستیار ترجمه هوشمند موجود در کشور به صورت مداوم در حال بهبود و افزایش امکانات است. اخیرا امکانات جدیدی به آن اضافه شده است. این امکانات به همراه تخفیف‌های ویژه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سالن رسانه‌های دیجیتال ارایه می‌گردند.

غرفه شرکت پردازش هوشمند ترگمان در نمایشگاه کتاب تهران

در نمایشگاه کتاب تهران تخفیف ۲۰ تا ۴۰ درصدی برای خرید انواع سرویس‌های ترجمیار در نظر گرفته شده است.

سامانه ترجمیار اولین و تنها دستیار ترجمه هوشمند موجود در کشور است که از زمان ارایه با اقبال بسیار خوبی میان دانشجویان، محققین و مترجمین مواجه شده است. این سامانه به صورت مداوم در حال بهبود و افزایش امکانات است. اخیرا امکانات جدیدی از جمله امکان شخصی‌سازی و ترجمه اسناد متنی ساده به این سامانه اضافه شده است و به زودی امکاناتی نظیر استفاده از ویراستیار به آن اضافه خواهد شد. 

در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از تاریخ ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت در محل شهر آفتاب برگزار می‌گردد امکانات جدید سامانه ترجمیار به عموم معرفی می‌شود. در عین حال بازدیدکنندگان امکان خرید انواع سرویس‌های ترجمیار را با تخفیف‌های ۲۰٪  تا ۴۰٪ خریداری کنند.  برای بهره‌مندی از این تخفیفها به سالن رسانه‌های دیجیتال غرفه ۱۰۰ مراجعه فرمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ترگمان

شرکت پردازش هوشمند ترگمان متولی توسعه و ارتقای سامانه ترجمه ماشینی بومی ترگمان به عنوان اولین و تنها سرویس ترجمه ماشینی دوطرفه انگلیسی - فارسی ایرانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]