اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960202246656187

اینفوگرافیک صداقت رسانه‌ای

کد: 13960202246656187

https://goo.gl/cbxu05

، تهران , (اخبار رسمی): اصحاب رسانه‌ها، چشمِ بیدار و هوشیار جامعه در دست‌یابی به حقایق و واقعیت‌ها هستند؛ اهمیت کار رسانه ملی در این است که جامعه او را حلقه واسط خود با واقعیت‌های عینی می‌داند، زیرا افراد جامعه اغلب بر اساس اطلاعات و اخبار دریافتی از رسانه‌ها، تحلیل و برنامه‌ریزی می‌کنند.

اینفوگرافیک صداقت رسانه ای

اینفونگاره |  اصحاب رسانه‌ها، چشمِ بیدار و هوشیار جامعه در دست‌یابی به حقایق و واقعیت‌ها هستند؛ اهمیت کار رسانه ملی در این است که جامعه او را حلقه واسط خود با واقعیت‌های عینی می‌داند، زیرا افراد جامعه اغلب بر اساس اطلاعات و اخبار دریافتی از رسانه‌ها، تحلیل و برنامه‌ریزی می‌کنند. اگر رسانه به‌عمد اطلاعات و اخبار غیرواقعی در اختیار جامعه قرار دهد، علاوه بر این‌که در اعتماد جامعه به خود خیانت کرده‌است، اعتبار خود را نیز از دست خواهد داد.

عوامل شکل‌گیری دروغ رسانه‌ای، علل نبود صداقت رسانه‌ای، برخی انواع دروغ رسانه‌ای، صداقت رسانه‌ای در آیات، صداقت رسانه‌ای در جامعه و نتایج نبود صداقت رسانه‌ای از جمله موضوعات تشریح‌شده در اینفوگرافیک «صداقت رسانه‌ای» است که به همت فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی تبیین و تولید شده است. گفتنی‌ است مجری این طرح مرکز تخصصی اینفونگاره است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز تخصصی اینفونگاره

در عصر اطلاعات اینفوگرافی‌ها به سرعت تبدیل به نوعی رایج از ارتباطات شده‌اند. میتوان از آنها در وب یا به صورت چاپ شده استفاده کرد تا مشتری شما هر کجا که باشد این اطلاعات ازطریق ترکیبی از تصاویر، گراف‌ها، آیکون‌ها، عکس‌ها و یا تصویرسازی به او برسند. مرکز تخصصی اینفونگاره این مهم را با کیفیتی عالی توسط خطرپذیرهای خلاق که همیشه از انتظارات فراتر می روند و بهترین محصولات ممکن را برای مشترکان خود تولید می کنند ممکن می سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]