اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970130291846187

اینفوگرافیک شتابدهنده آواتک در یک نگاه

کد: 13970130291846187

https://goo.gl/SHdGYr

، تهران , (اخبار رسمی): آواتک یکی از اولین شتاب‌دهنده‌های فعال در اکوسیستم کارآفرینی ایران است که از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده است. سکان هدایت این شتابدهنده را محسن ملایری در دست دارد و توانسته است جایگاه مناسبی برای آواتک کسب کند.

اینفوگرافیک شتابدهنده آواتک در یک نگاه
اینفوگرافیک شتابدهنده آواتک در یک نگاه

آواتک یکی از اولین شتابدهنده‌های فعال در در اکوسیستم کارآفرینی ایران است که از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده است. سکان هدایت این شتابدهنده را محسن ملایری در دست دارد و توانسته است جایگاه مناسبی برای آواتک کسب کند.

ایده‎های بسیاری توسط آواتک حمایت شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به فرانش، دونیت، ریحون، اخبار رسمی وفول‌فکر اشاره کرد. گفتنی است اینفوگرافیک زیر را پایگاه جامع اکوسیستم استارتاپی «اکوموتیو» تهیه و تنظیم کرده است.

طراحی اینفوگرافیکhttp://infonegareh.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز تخصصی اینفونگاره

در عصر اطلاعات اینفوگرافی‌ها به سرعت تبدیل به نوعی رایج از ارتباطات شده‌اند. میتوان از آنها در وب یا به صورت چاپ شده استفاده کرد تا مشتری شما هر کجا که باشد این اطلاعات ازطریق ترکیبی از تصاویر، گراف‌ها، آیکون‌ها، عکس‌ها و یا تصویرسازی به او برسند. مرکز تخصصی اینفونگاره این مهم را با کیفیتی عالی توسط خطرپذیرهای خلاق که همیشه از انتظارات فراتر می روند و بهترین محصولات ممکن را برای مشترکان خود تولید می کنند ممکن می سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ