اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960325251916187

اینفوگرافیک راهکارهای اشتغالزایی در فضای مجازی

کد: 13960325251916187

https://goo.gl/AUwbUK

، تهران , (اخبار رسمی): ترویج راهکارهای اشتغال زایی همچون ارائه خدمات عمومی و تخصصی یا تجارت و بازاریابی های انلاین در فضای مجازی، با توجه به گرایش روز افزون جامعه به اینترنت، می تواند تاثیری شگرف در اقتصاد کشور و حل معضل بیکاری داشته باشد.

اینفوگرافیک راهکارهای اشتغالزایی در فضای مجازی

به گزارش مرکز تخصصی اینفونگاره، ترویج راهکارهای اشتغال زایی همچون ارائه خدمات عمومی  و تخصصی یا تجارت و بازاریابی های آنلاین در فضای مجازی، با توجه به گرایش روز افزون جامعه به اینترنت، می تواند تاثیری شگرف در اقتصاد کشور و حل معضل بیکاری داشته باشد.

انواع گروه های کسب و کار، رویکردهای اجرایی برای اشتغال زایی، مراحل ایجاد کسب و کار، مزیت های اصلی اشتغال آنلاین، موانع رشد اشتغال زایی، ایده ها و راهکارهای اشتغال از جمله موضوعات تشریح شده در اینفوگرافیک «راهکارهای اشتغالزایی در فضای مجازی» می باشد که به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی تبیین و تولید شده است. گفتنی است مجری طراحی و تولید این طرح مرکز تخصصی اینفونگاره است.

برای دریافت اینفوگرافیک بر روی لینک زیر کلیک کنید:

http://infonegareh.ir/content/457

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز تخصصی اینفونگاره

در عصر اطلاعات اینفوگرافی‌ها به سرعت تبدیل به نوعی رایج از ارتباطات شده‌اند. میتوان از آنها در وب یا به صورت چاپ شده استفاده کرد تا مشتری شما هر کجا که باشد این اطلاعات ازطریق ترکیبی از تصاویر، گراف‌ها، آیکون‌ها، عکس‌ها و یا تصویرسازی به او برسند. مرکز تخصصی اینفونگاره این مهم را با کیفیتی عالی توسط خطرپذیرهای خلاق که همیشه از انتظارات فراتر می روند و بهترین محصولات ممکن را برای مشترکان خود تولید می کنند ممکن می سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]