اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960206247227182

در تاریخ 21 اردیبهشت ماه برگزار میشود.

برگزاری کارگاه "گیمیفیکیشن از آشنایی تا طراحی" توسط تیم نوآفرینان

کد: 13960206247227182

https://goo.gl/EiVGft

، (اخبار رسمی): دوره‌ی آموزشی «کارگاه گیمیفیکیشن از آشنایی تا طراحی» در پارک علم و فناوری مدرس در تاریخ  21 اردیبهشت ماه، برگزار خواهد شد تا علاقه مندان موضوع گیمیفیکیشن از این فرصت بهره ببرند.

پوستر کارگاه

از طریق شرکت در کارگاه "گیمیفیکشن از آشنایی تا طراحی" می آموزید از گیمیفیکیشن برای افزایش مواردی چون وابستگی ، به اشتراک گذاری، ساخت محتوا، خرید و موارد مشابه استفاده کنید.

به گزارش روابط عمومی تیم نوآفرینان، سروناز آرین فر با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت: از طریق گیمیفیکشن می توان با قرار دادن کاربر در داخل چیزی شبیه بازی آنها را ترغیب به کاری بکنیم که به آن مایل نیستند و انگیزه و لذت را در آنها تقویت کنیم و دریک کلام لذت بیشتری خلق کنیم.

متولی برگزاری این دوره تاکید کرد:شما می توانید از گیمیفیکیشن برای افزایش مواردی چون وابستگی، به اشتراک گذاری، ساخت محتوا، خرید و موارد مشابه استفاده کنید.

گفتنی است این دوره آموزشی روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه از ساعت 13:00 تا 19:00 برگزار می‌شود .

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به سایت https://evand.com/events/gamw مراجعه و یا با شماره 66919151 داخلی 4141 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوآفرینان

ماموریت تیم برگزاری رویداد نوآفرینان کمک به بهتر برگزار شدن رویداد ها، صرفه جویی در وقت و هزینه و افزایش کیفیت رویدادهاست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]