اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970719321257182

کنفرانس تجربه کاربری UserX2018، بستری برای شبکه‌سازی و هم افزایی طراحان

کد: 13970719321257182

https://goo.gl/Utk8z9

، (اخبار رسمی): کنفرانس تجربه کاربری UserX2018، در تاریخ 26 و 27 مهر ماه 1397 با حضور جمعی از برترین متخصصان این حوزه در سالن همایش‌های دانشگاه تربیت مدرس توسط شرکت نوآفرینان برگزار خواهد شد.

کنفرانس تجربه کاربری UserX2018، بستری برای شبکه‌سازی و هم افزایی طراحان
کنفرانس تجربه کاربری UserX2018، بستری برای شبکه‌سازی و هم افزایی طراحان

تجربه کاربری (User Experience)، دانشی است که با تحلیل تجربه یک کاربر در استفاده از یک پلتفرم، نرم افزار، سایت یک محصول و یا خدمات را طراحی می‌کند. با توجه به اهمیت تجربه کاربری یا همان UX، کنفرانس تجربه کاربری (UserX2018) به همت شرکت نوآفرینان در تاریخ 26 و 27 مهر ماه سال جاری در سالن همایش‌های دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

به گفته دکتر مهدی یوسفی‌نیا، مدیر روابط عمومی شرکت نوآفرینان، کنفرانس UserX 2018 با محوریت طراحی برای جنبه‌های روزانه زندگی: اجتماعی، فرهنگی، تفریحی، کاری سعی در بررسی تاثیر تجربه کاربری در بخش‌های مختلف زندگی روزمره ما داشته و سعی دارد تا دانش و تجربه افراد متخصص این حوزه در اختیار علاقه‌‌مندان این حوزه قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به  جایگاه طراحی تجربه در شکل‌دهی و بهبود تجربیات روزانه افراد افزود هدف از برگزاری رویداد UserX2018 ایجاد تعامل بین طراحان تجربه کاربری، طراحان اپلیکیشن‌، وب‌سایت، مدیران محصولات و طراحان خدمات است و امیدواریم این رویداد بتواند به شبکه‌سازی، هم‌افزایی و اشتراک‌گذاری دانش و انتقال تجربیات فعالان این حوزه کمک کند.

در این کنفرانس جمعی از برترین متخصصان این حوزه همچون صالح برادران امینی، پرهام باغستانی، علی بابایی، وحید ابوالحسنی نژاد، اسما کروبی، کیارش آمالی وند، محمدمهدی اعرابی، علیرضا نیکوکار، وحید دائم اینانلو و شیرین شمس یافته‌های جدید خود در زمینه ارتباط طراحی تجربه کاربری با حوزه‌های جدیدی مانند هوش مصنوعی، تکنولوژی ترغیبی (Persuasive Technology)، اینترنت اشیا، طراحی محصول و خدمات و  تجربه کاربری سازمانی را با سایر علاقه‌مندان به اشتراک خواهند گذاشت. علاوه بر این، در روز 26 مهرماه، کارگاه‌های جانبی و تخصصصی نیز توسط برترین اساتید این حوزه برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کنفرانس می‌توانند  به آدرس https://evand.com/events/userx مراجعه کرده و یا با شماره 66128068-021 تماس بگیرند.

شایان ذکر است که علاقه‌مندان می‌توانند به پاس حامی‌رسانه‌ای بودن اخبار رسمی از تخفیف 30درصدی با کد تخفیف Akhbarrasmi جهت ثبت نام استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوآفرینان

ماموریت تیم برگزاری رویداد نوآفرینان کمک به بهتر برگزار شدن رویداد ها، صرفه جویی در وقت و هزینه و افزایش کیفیت رویدادهاست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]