اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970417304037182

29 تیر در سالن همایش‌های دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود

همایش حقوق کسب‌وکارهای نوپا (Legal Day 2018)

کد: 13970417304037182

https://goo.gl/U159VG

، (اخبار رسمی): آیا در مسیر راه‌اندازی و رشد کسب و کار خود با چالش‌های حقوقی مواجه شده‌اید؟ آشنایی با مسایل حقوقی از مهمترین لازمه‌های راه اندازی یک کسب‌وکار است و کسب‌وکارهای نوپا نیز در مراحل مختلف رشد خود با چالش‌های حقوقی متعددی مواجه می‌شوند.

همایش حقوق کسب و کارهای نوپا Legal Day 2018
پوستر رویداد

محورها: تنظیم قراردادها، کاستی‌های قانون ایران در مسیر کسب‌وکار، حل و فصل اختلافات، قراردادهای سرمایه‌گذاری، مالکیت فکری، کپی‌رایت محتوا و ایده، الزامات ثبتی، مجوزها، فیلترینگ و بیمه و مالیات

رویداد Legal Day 2018 یک همایش چالش محور است که بر مبنای مهمترین چالش‌های حقوقی روز جامعه کسب‌وکاری کشور برنامه‌ریزی شده است.

 در این رویداد نمایندگانی از استارتاپ های کشور چالش های حقوقی که با آن مواجه هستند را  مطرح کرده و سخنرانان این همایش که مجموعه ای از مشاوران و مدیران حقوقی هلدینگ­های سرمایه ­گذاری و شتابدهنده‌ها نظیر سرآوا، رهنما، فناپ، موسسه دانش بنیان برکت، ادونچرز، فینووا، فارابی و ... هستند، راهکارهای متناسب و عملیاتی برای حل این چالش‌ها ارایه خواهند کرد.

همچنین در این رویداد، یک پنل جمعی با محوریت «بررسی موانع و کاستی‌های قانون ایران در مسیر ایجاد و  رشد کسب و کارهای نوپا» با مشارکت تعدادی از مدیران و مشاوران حقوقی شتابدهنده‌ها و کسب‌وکارهای مطرح برگزار می‌شود. تلاش می‌شود تا نتایج این نشست در قالب یک بیانیه برای مراجع قانون‌گذار و تصمیم‌ساز کشور ارسال شود تا با اتخاذ سیاست‌های لازم، مسیر کسب‌وکار در کشور هموار شود.

در این رویداد پیرامون چالش‌های تنظیم قراردادها، کاستی‌های قانون ایران در مسیر کسب‌وکار، حل و فصل اختلافات، روابط تجاری با سرمایه‌گذار و شرکا، مالکیت فکری، کپی‌رایت محتوا و ایده، الزامات ثبتی، مجوزها، فیلترینگ و بیمه و مالیات صحبت خواهد شد.

علاوه بر این، تعدادی از استارتاپ‌های فعال در زمینه حقوقی، به معرفی خدمات و فعالیت‌های خود می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت legalday.ir مراجعه کرده یا با شماره 021-66128068 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوآفرینان

ماموریت تیم برگزاری رویداد نوآفرینان کمک به بهتر برگزار شدن رویداد ها، صرفه جویی در وقت و هزینه و افزایش کیفیت رویدادهاست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]