اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960218248437213

آشنایی با پایگاه مناقصات کشور پارس نماد داده‌ها

کد: 13960218248437213

https://goo.gl/TPDZUX

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده‌ها جدیدترین مناقصات و مزایدات کل کشور را در وب‌سایت خود ارائه می‌کند.

آشنایی با پایگاه مناقصات کشور پارس نماد داده ها

وب سایت پارس نماد داده‌ها ( www.parsnamaddata.com ) یکی از معتبرین وب سایت‌های محبوب میان مهندسان و مدیران کسب و کارهای مختلف است.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های شرکت‌های پیمانکار در صنایع مختلف، شرکت در مناقصه و مزایده است و هر شرکت پیمانکاری به درستی می‌داند که نخستین قدم برای برنده‌شدن یک مناقصه این است که زودتر از سایر رقبا از آن باخبر شود. برای بسیاری از کسب‌وکارها این کار مهم‌ترین راه کسب درآمد آن‌هاست، آگاهی به‌موقع از جدیدترین مناقصه‌ها و مزایده‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

اعلان مناقصه توسط هر SME و یا ارگان بزرگ به معنای درخواست آنان برای رفع نیازشان به کالاها و یا خدمات است اما هدف این است که با بهینه‌ترین قیمت (حداقل قیمت ممکن با حفظ کیفیت کالا یا خدمات دریافتی) این امر صورت گیرد.

امروزه به طور موازی با شنیدن اخبار مناقصه‌ها در سراسر ایران، شاهد برپایی مزایده‌های متنوعی هستیم. مزایده‌ها به منظور تبدیل دارایی‌های یک شخصیت حقیقی و یا حقوقی به دارایی نقد با بالاترین قیمت ممکن برپا می‌شوند. به بیان دیگر سازمان و یا شخص حقیقی با برگزارکردن یک مزایده، دارایی اعم از منقول و غیرمنقول خود را با بالاترین قیمت پیشنهادی به یکی از متقاضیان خرید، می‌فروشد.

 امروزه سرعت دریافت اطلاعات و هم‌چنین دریافت بیش‌ترین اطلاعات، امکان انتخاب بهتر و سریع‌تر را فراهم کرده است. وب‌سایت‌های مختلفی برای اطلاع‌رسانی مناقصه‌ها و مزایده‌های کشوری وجود دارد اما مدیران باهوش به دنبال بهترین سایت هستند تا جامع‌ترین اطلاعات را در سریع‌ترین زمان به دست آورند تا قدرت انتخاب و اقدام بهتری داشته باشند.

وب‌سایت پارس نماد داده‌ها به نشانی www.parsnamaddata.com یکی از معتبرین وب‌سایت‌های محبوب میان مهندسان و مدیران کسب و کار ‌ای مختلف است.

ارائه تعداد بسیار بالای مناقصه‌ها و مزایده‌ها در انواع صنایع مختلف،اطلاع‌رسانی سریع‌تر و هم‌چنین ارائه اطلاعات با شرایط بهتر برخی از دلایل محبوبیت وب‌سایت پارس نماد داده‌هاست.

مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده‌ها با گروهی حدود 125 نفر با مدیریت عامل جناب آقای دکتر محمد نوری در جایگاه بنیان‌گذار اطلاع رسانی تخصصی هم اکنون با انجام کارهایی نظیر پایشگری، فرآوری و اطلاع‌رسانی تمام اخبار مناقصه‌ها و مزایده‌های ایران، تهیه اسناد مربوط به مناقصه‌ها و مزایده‌ها، اعلام تقویم نمایش‌گاههای تخصصی بین‌المللی و داخلی سراسر کشور، اطلاع‌رسانی اخبار قوانین و بخشنامه‌ها و اجرائیه‌های اقتصادی و تجاری مشغول به فعالیت است. 

 

پایگاه اطلاع رسانی مناقصه‌های کشور

کابران سایت پارس نماد داده‌ها می‌توانند با اشتراک در پایگاه اطلاع‌رسانی مناقصه‌های ایران عضو گروه بزرگ سایت مناقصه‌های کشور شوند تا از مناقصه‌های همه روزنامه‌های سراسر کشور و سایت‌های مناقصه‌گذار از جمله پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصه‌های کشور با خبر شوند.

 

مناقصه‌ها و مزایده‌های ایران

هم‌چنین مدیران می‌توانند با عضویت در پایگاه اطلاع‌رسانی مناقصه‌ها و مزایده‌های کشور در وندورلیست پایگاه مناقصه و مزایده سراسر ایران قرار گیرند. سایت مناقصات پارس نماد داده‌ها با ارسال روزانه کامل‌ترین اخبار مناقصه‌ها و مزایده‌های ایران از طریق سایت، ایمیل و فکس از منابع روزنامه‌های سراسر ایران و همه سایت‌های کشور شامل سایت پایگاه ملی مناقصات و مزایدات ایران و دیگر منابع به مشترکان خود اطلاع‌رسانی کند.

آگهی تمام مناقصه‌ها و مزایده‌های کشور از روزنامه‌ها، سایت‌ها و سایر منابع مزایده‌‌های دولتی و خصوصی گردآوری می‌شود و هر روزه به شکل دسته‌بندی‌شده به صورت تخصصی صنفی از طریق سایت، ایمیل و فکس در اختیار شما قرار می‌گیرد. به طور مثال تمام مناقصه‌های شهرداری تهران، نفت و گاز و پتروشیمی سراسر ایران و تمام پیمانکاری‌های ساختمان، راه‌سازی و آب و فاضلاب را می‌توانید لحظه به لحظه در این سایت مناقصات مشاهده کنید.

بالا بودن حجم روزانه مناقصه‌های کشور و هم‌چنین فراوانی مزایده‌ها در کشور، موسسان «پارس نماد داده‌ها» را بر آن داشت تا نخستین پایگاه مناقصه و مزایده را با دسته‌بندی تخصصی در ایران بنیان‌گذاری کند. این سازمان اخبار مزایده و آگهی مناقصه سراسر کشور را گردآوری و پایش می‌کند و با به‌کارگیری کارشناسان صاحب‌صلاحیت، داده‌ها را دسته‌بندی تخصصی می‌کند و هر لحظه نتیجه فعالیت خود را در «سایت مناقصات» بارگذاری می‌کند تا علاقه‌مندان با مراجعه به لینک مزایده، متقاضیان آگهی مناقصات ایران با کلیک بر لینک مناقصه و استعلام‌پذیران با کلیک بر لینک استعلام بتوانند به صورت به‌روز، کامل و دقیق از تمام آگهی‌های گروه شغلی خود باخبر شوند.

مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده‌ها با همکاری گروه 125 نفره شامب متخصصان مستقر در پایگاه مناقصات (پارس نماد داده‌ها) و هم‌چنین نمایندگان مستقر در شهرستان‌ها، هر روزه و به طور لحظه‌ای به پایش همه روزنامه های کشور (روزنامه‌های تهران و شهرستان) و سایت‌های معتبر می‌پردازد. این امر تنها با هدف ارتقای کیفیت و شفافیت اطلاعات مورد استفاده مشترکان سایت مناقصات کشور انجام می‌شود. مشترکان می‌توانند اطلاعات را از طریق فکس، ایمیل، وب‌سایت، ربات تلگرام و یا اپلیکیشن دریافت کنند.

هم‌چنین همه مشترکان مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده‌ها از امتیاز دسترسی به اخبار تقویم نمایشگاه داخلی و خارجی به عنوان جایزه اشتراک بهره‌مند هستند.این اطلاعات نیز هر لحظه به روز می‌شوند. برای این که متقاضیان شرکت در هر نمایشگاه  زمان کافی برای هماهنگی حضور در آن را داشته باشند، پایگاه مناقصات کشور این اخبار را سه ماه زودتر از موعد برگزاری نمایشگاه در سایت مناقصات قرار می‌دهد.

اطلاع‌رسانی اخبار قوانین و لوایح نوعی دیگر از خدمات است که در این سایت ارائه می‌شود.با کلیک روی قوانین اطلاعات این قسمت قابل مشاهده است.

شما هم می‌توانید با مراحعه به وب‌سایت پارس نماد داده‌ها و ثبت درخواست عضویت در لینک ثبت نام در پایگاه مناقصات به گروه بزرگ اشخاص موفق اقتصادی بپیوندید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. هم‌چنین امکان مشاوره تلفنی در باره اطلاع از خدمات شرکت اطلاع‌رسانی مناقصات پارس نماد داد‌ه‌ها نیز برای شما فراهم شده است. در صورت تمایل از طریق لینک تماس با ما و یا شماره تلفن‌های 5 – 88349670 – 021 ا قدام کنید. .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس نماد داده ها

اطلاع رسانی مناقصات و مزیدات و استعلام های کشور تهیه و ارسال اسناد مناقصه و مزایده ارسال اخبار قوانین و لوایح اقتصادی و تجاری تقویم نمایشگاه های داخلی و خارجی و ....

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]