اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960413253437213

توسط پایگاه مناقصات کشور پارس نماد داده‌ها صورت گرفت:

رونمایی از اپلیکیشن اطلاع رسانی مناقصه‌ها و مزایده‌های کشور

کد: 13960413253437213

https://goo.gl/jUQzk2

، تهران , (اخبار رسمی): پایگاه مناقصات کشور پارس نماد داده‌ها که در زمینه اطلاع‌رسانی تخصصی اخبار مناقصه‌ها و مزایده‌ها و استعلام‌های کشور فعالیت دارد از دو برنامه خود مخصوص گوشی‌های همراه رونمایی کرده است که علاقه‌مندان به این وسیله می‌توانند هر لحظه در جریان مناقصات و مزایدات کاری خود قرار بگیرند.

اپلیکیشن مخصوص اطلاع رسانی اخبار مناقصه ها و مزایده ها و استعلام های کشور(اندروید و ios )

اخبار مناقصه‌ها و مزایده‌ها یکی از اطلاعاتی است که شرکت‌ها برای انجام فعالیت‌هایشان به آن نیاز دارند و مهم تر آنکه این اطلاعات باید در دسترس‌شان باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پارس نماد داده‌ها، در دنیای امروز آگاهی و دانستن اطلاعاتی که مورد نیاز شماست در هر زمانی که بخواهید بسیار مهم است. با برنامه‌های اندروید و Ios «پایگاه مناقصات کشور پارس نماد داده‌ها»، علاقه‌مندان می‌توانند تمامی اخبار و اطلاعات مناقصه‌ها و مزایده‌های کشور را در گوشی خود بررسی کرده و هر لحظه در جریان مناقصات و مزایدات کاری خود قرار بگیرند.

اخبار مناقصه‌ها و مزایده‌ها یکی از اطلاعاتی است که شرکت‌ها برای انجام فعالیت‌هایشان به آن نیاز دارند و مهم تر آنکه این اطلاعات باید در دسترس‌شان باشد.

برنامه‌های رونمایی شده توسط پایگاه پارس نماد داده‌ها، مختص گوشی‌های اندروید و ios است که بعد از نصب روی گوشی‌ها میتوان هرلحظه اطلاعات مناقصه‌ها و مزایده‌های کل کشور را بررسی کرد. این برنامه دارای قابلیت جستجو بر اساس موضوع، دسته بندی تخصصی، استان، آگهی مهلت دار و آگهی رایگان و غیره است.

علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه‌ها را از طریق لینک‌های زیر دانلود کنند:

 

نرم‌افزارهای اندروید:

https://goo.gl/sTPJ1P

https://goo.gl/BR2k5H

 

نرم‌افزار IOS:

https://goo.gl/qy4YDd

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس نماد داده ها

اطلاع رسانی مناقصات و مزیدات و استعلام های کشور تهیه و ارسال اسناد مناقصه و مزایده ارسال اخبار قوانین و لوایح اقتصادی و تجاری تقویم نمایشگاه های داخلی و خارجی و ....

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]