اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960219248577206

با هدف سفارش گیری آنلاین پلاک اسم، فروش طلا و نقره رخ داد:

رونمایی از وبسایت زرطلا 

کد: 13960219248577206

https://goo.gl/YDhYNR

، تنکابن , (اخبار رسمی): وب سایت زرطلا باهدف سفارش گیری آنلاین پلاک اسم، فروش طلا و نقره، درحوزه طلا و جواهر و نقره رونمایی شد.

صفحه اصلی سایت زرطلا

امکاناتی از قبیل ثبت سفارش آنلاین پلاک اسم، رویت پلاک قبل از ساخت، امکان ارسال طرح دلخواه و ساخت آن توسط ما ، فروش محصولات با قیمت بر خط و لحظه ای طلا (اتوماتیک) در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی زرطلا، وبسایت این مجموعه فعال در حوزه طلا و جواهر و نقره از 15/2/95 فعالیت خود را آغاز کرد.

بر اساس این گزارش این وب سایت، با امکانات متفاوت و کاربردی در آدرس www.zartala.com در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر پایه این اطلاع، در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای قابل دسترسی است که امکاناتی از قبیل ثبت سفارش آنلاین پلاک اسم ، رویت پلاک قبل از ساخت، شخصی سازی سفارش توسط مشتری، امکان ارسال طرح دلخواه و ساخت آن توسط ما ، فروش محصولات با قیمت بر خط و لحظه ای طلا (اتوماتیک) در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

برادران دانای علمی مدیرعامل زرطلا با ابراز امیدواری به رفع خلاهای موجود گفت: یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مجموعه و علاقه مندان به طلا و نقره بوده است که برای ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت تحقق یافته است.

او ادامه داد: تغییر در روش خرید محصولات طلا و نقره و سفارش گیری پلاک اسم از سنت به مدرن از اصلی ترین اهداف ما بوده است..

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال تولید انگشتر های چوبی و همچنین سیستم جدید ساخت قاب برای سنگ های قیمتی  هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زرطلا

سفارش -طراحی و ساخت انواع زیورآلات سفارش اختصاصی پلاک اسم استفاده از افزونه های جدید در جهت بهبود قیمت گذاری محصولات طلا در فروشگاه و هماهنگی با نرخ روز به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست !!! سفارش گیری اتوماتیک پلاک اسم و با قابلیت رویت فونت به صورت آنلاین قبل سفارش

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس