اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960619260707206

راه‌اندازی سامانه سفارش آنلاین پلاک طلا و نقره با طرح و متن اختصاصی

کد: 13960619260707206

https://goo.gl/fbBriZ

، تنکابن , (اخبار رسمی): سامانه سفارش‌گیری آنلاین پلاک‌های طلا، نقره و برنج با طرح و متن اختصاصی توسط سایت زرطلا راه‌اندازی شد.

سفارش پلاک آنلاین اسم رقیب ایرانی و تازه نفس بازار زیور آلات
نمایی از قسمت سفارش گیر آنلاین پلاک اسن

سفارش پلاک اسم به صورت آنلاین همچنین دارای امتیازاتی همچون شخصی‌سازی طراحی، سادگی در سفارش‌دهی، امکان سفارش از موادی چون طلا، نقره یا برنج، تعیین وزن و مشاهده قیمت قبل از سفارش و سپس پرداخت بیعانه است

به گزارش سایت زرطلا، این سامانه در 18 شهریورماه 96، این قابلیت را برای راحتی سفارش پلاک‌های مختلف در سایت خود راه‌اندازی کرد.

راه‌اندازی این سامانه در سایت زرطلا پس از نیازسنجی‌های مختلف از بازار و مشتریان این سایت صورت گرفته و با این سامانه کاربران قادرند طراحی پلاک‌های مد نظر خود را به صورت آنلاین انجام دهند و ویژگی‌هایی همچون اضافه کردن نقش و طرح صورت کاربر در پلاک، استفاده از زیورآلات سواروفسکی و دیگر گزینه‌هها، می‌تواند هدایای کاملا شخصی و ویژه‌ای را در اختیار مشتریان قرار دهد.

سفارش پلاک اسم به صورت آنلاین همچنین دارای امتیازاتی همچون شخصی‌سازی طراحی، سادگی در سفارش‌دهی، امکان سفارش از موادی چون طلا، نقره یا برنج، تعیین وزن و مشاهده قیمت قبل از سفارش و سپس پرداخت بیعانه است که در مجموع این امکانات می‌تواند باعث راحتی و سرعت در خرید و تحویل یک هدیه جذاب شود.

گفتنی است این سامانه حاصل سال‌ها تجربه‌ی برادران دانای علمی است که در طی هفت ماه طراحی و هم‌اینک به بهره‌برداری رسیده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا طراحی، سفارش و خرید آنلاین پلاک می‌توانند به بخش پلاک سایت زرطلا به آدرس https://zartala.com/pelak مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زرطلا

سفارش -طراحی و ساخت انواع زیورآلات سفارش اختصاصی پلاک اسم استفاده از افزونه های جدید در جهت بهبود قیمت گذاری محصولات طلا در فروشگاه و هماهنگی با نرخ روز به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست !!! سفارش گیری اتوماتیک پلاک اسم و با قابلیت رویت فونت به صورت آنلاین قبل سفارش

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]