اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980424385307206

با هدف بهبود رابط کاربری انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت زرطلا 

کد: 13980424385307206

http://bit.ly/2Sif50F

، تنکابن , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید زرطلا از 20 تیرماه 98 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت زرطلا 
نمای کلی از صفحه اصلی سایت زرطلا

به گزارش روابط عمومی زرطلا، وبسایت این شرکت که فعال در زمینه ساخت پلاک اسم و زیورآلات است از تاریخ 20 تیرماه 98 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس zartala.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های سفارش آنلاین پلاک اسم به فهرست وبسایت اضافه و رویت طرح پلاک اسم برای مخاطبان میسر شده است.

برادران دانای علمی مدیرعامل زرطلا با اعلام این خبر گفت: «رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و علاقه مندان به خرید اینترنتی و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.»

وی ادامه داد که بهبود رابط کاربری هدف اصلی بوده است. وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: «پس از این به روزرسانی به دنبال افزایش اطلاعات مخاطبان درباره خواص سنگ هستیم.»

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با ولادت امام رضا، رونمایی شده است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت زرطلا به ادرس zartala.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زرطلا

سفارش -طراحی و ساخت انواع زیورآلات سفارش اختصاصی پلاک اسم استفاده از افزونه های جدید در جهت بهبود قیمت گذاری محصولات طلا در فروشگاه و هماهنگی با نرخ روز به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست !!! سفارش گیری اتوماتیک پلاک اسم و با قابلیت رویت فونت به صورت آنلاین قبل سفارش

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنایع دستی | مد و لباس