اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960223248934659

جشنواره ویژه شرکت اینتن برای خدمات طراحی سایت و سئو

کد: 13960223248934659

https://goo.gl/eO2lqd

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت طراحی سایت اینتن، فروش ویژه بهاری خود را برای خدمات طراحی سایت، سئو سایت (افزایش رتبه سایت در گوگل)، مشاوره تجارت الکترونیک، ایمیل مارکتینگ و گوگل ادوردز اعلام کرد.

طراحی سایت اینتن

به گزارش روابط عمومی شرکت طراحی سایت اینتن، این شرکت تخفیف‌های ویژه‌ای در بهار امسال در اختیار فعالان اقتصادی و علاقه‌مندان به حوزه طراحی سایت و سئو قرار داده است.

 

تخفیف ویژه طراحی سایت و سئو سایت

فروش ویژه بهاری اینتن برای خدمات طراحی سایت، سئو سایت (افزایش رتبه سایت در گوگل)، مشاوره تجارت الکترونیک، ایمیل مارکتینگ و گوگل ادروز ارائه می شود. تخفیف‌های ویژه اینتن برای اینگونه خدمات تا ۵۰ درصد هزینه خدمات را شامل می‌شود. تخفیف های ویژه طراحی سایت و سئو در جدول زیر ارائه شده است:

 

نوع خدمات درصد تخفیف
طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی ۱۰ درصد
طراحی سایت نیاز به برنامه نویسی اختصاصی ۱۵ درصد
سئو کلی (بهینه سازی کلی وب سایت) ۵۰ درصد
تبلیغات گوگل ۲۵ درصد
فروش گواهی SSL   40 درصد

 


نحوه سفارش خدمات تخفیفی طراحی سایت و سئو اینتن

برای سفارش خدمات تخفیفی در این جشنواره با شماره تماس های اینتن در تماس باشید، یا فرم زیر را پر کرده تا کارشناسان اینتن با شما تماس بگیرند. راه حل ساده دیگر ارسال عدد ۲۲ به شماره تلفن ۰۹۱۰۷۵۸۵۹۵۵ است تا کارشناسان اینتن با شما تماس بگیرند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خرید می‌توانند به سایت اینتن به آدرس https://inten.asia/web-design-offer مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینتن

طراحی سایت اینتن مجموعه تشکیل یافته از تیم حرفه ای طراحی و بهینه سازی آکادمیک تشکیل یافته است و با تکیه بر نیروی متخصص و خلاق خود سعی دارد بهترین خدمات را ارایه نماید.از خدمات این گروه می توان به طراحی سایت ، بهینه سازی سایت ، تبلیغات اینترنتی ، وب برندینگ ، دفتر کار مجازی و تجارت الکترونیک اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]