اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960301249584659

نقاط ضعف و قوت الگوریتم‌های گوگل

کد: 13960301249584659

https://goo.gl/OJ5PM3

، تهران , (اخبار رسمی): الگوریتم‌های مهم گوگل را بشناسید.

الگوریتم های گوگل

اگر به دنبال آموزش تخصصی علم سئو هستید می‌توانید در کارگاه‌های آموزشی اینتن در بحث سئو شرکت کنید و با مباحث بسیار کلیدی و مهم در مورد موتور جست‌وجوی گوگل آشنا شوید.

طراحان سایت به خوبی اطلاع دارند که بعد از طراحی سایت باید سئو سایت را نیز انجام دهند تا سایت مورد نظر در گوگل شناخته شود و رتبه‌اش بالا بیاید. نخستین چیزی که سئوکاران سایت باید در مورد آن بدانند الگوریتم‌هایی است که گوگل برای سایت‌ها نوشته است تا با استانداردهای گوگل بالا بیایند. در اینجا ما نگاهی به این الگوریتم‌ها می‌اندازیم.

 

نقاظ ضعف و قوت الگوریتم های گوگل

در ابتدا بگذارید تعریفی از الگوریتم گوگل داشته باشیم. موتورهای گوگل با استفاده از خزندههای خود تمام اطلاعات موجود در  سطح وب را جمع‌آوری، ذخیره و تجزیه و تحلیل می‌کنند. این الگوریتم‌ها به شکل تابع و ریاضی هستند و تمام اطلاعات ذخیره‌شده را پس از تجزیه و تحلیل طبقه‌بندی می‌کنند تا کاربر به آن‌ها نیاز داشته باشد.

این الگوریتم‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند که دسته اول الگوریتم‌های اصلی یا همان هسته گوگل هستند و نوع دوم که برای شناسایی سایت‌های اسپم یا بهینه‌سازی نتایج جست‌وجوی کاربران به کار می‌رود که ما به بررسی همین دسته می‌پردازیم.

 

الگوریتم پنگوئن

این الگوریتم کارش مبارزه با لینک‌های اسپم است. زمانی که سطح اینترنت را لینک‌های اسپم و جعلی گرفته بودند الگوریتم پنگوئن این سایت‌ها را سازمان‌دهی کرد و سایت‌هایی را که برای بالابردن سایت خود بک‌لینک خریداری کردند جریمه می‌کند. با توجه به این که گوگل برای سایت‌هایی که بیش‌ترین بازدید را دارند ارزش بیش‌تری قائل است باعث شد تا افراد سودجو با دریافت مبالغی لینک سایت‌های دیگر را به صورت یک‌جا در سایت خود قرار دهند که این خود یکی از نقاط ضعف این الگوریتم به شمار می‌رود چرا که رقبای سایت‌ها با قراردادن لینک آن‌ها در این نوع سایت‌ها به موتور جست‌وجو می‌گویند که این سایت اسپمر است و الگوریتم پنگوئن تمام لینک‌های آن را جریمه می‌کند در صورتی که سایت اصلی کاملا استاندارد است و اسپمی ندارد.

 

الگوریتم پاندا 

الگوریتم پاندا کمک بزرگی به محتوا نویسان سایت‌ها کرد. قبل از این الگوریتم زمانی که یک محتوای خوب در یک سایت منتشر  می‌شد به راحتی قابل کپی‌برداری بود که باعث می‌شد سایت اصلی که این مطلب را نوشته و دارای کیفیت خوبی نیز بود بین این سایت‌ها گم شود. ولی الگوریتم پاندا با استفاده از خزنده‌های خود به دنبال مطالب تازه و جدید می‌گردد و بعد از ثبت، مطلب جدید دیگر سایت‌ها را که از روی آن کپی کرده‌اند از لیست جست‌وجو حذف می‌کند. اما باید این را هم در نظر گرفت که این الگوریتم کند است و سارقان محتوا پس از انتشار مطلب جدید از آن باخبر می‌شوند و آن را در وبلاگ یا وب‌سایت خود کپی می‌کنند به این صوت محتوای آن‌ها تایید، توسط گوگل تقدیر  و سایت اصلی جریمه می‌شود.

 

الگوریتم مرغ مگس‌خوار

این الگوریتم عبارات جست‌وجوشده توسط کاربران را بررسی و سعی می‌کند بهترین نتیجه را به کاربر نمایش دهد. الگوریتم مرغ مگس‌خوار روی رتبه‌بندی سایت‌ها تاثیری ندارد و فقط بهترین نتیجه را برای کاربران نمایش می‌دهد. از نقاط  ضعف این الگوریتم این است که نمی‌تواند زبان فارسی را به درستی تشخیص دهد و تعدادی از حروف از جمله «ک» «ی» «گ» «پ» را به شکل عربی تحلیل می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینتن

طراحی سایت اینتن مجموعه تشکیل یافته از تیم حرفه ای طراحی و بهینه سازی آکادمیک تشکیل یافته است و با تکیه بر نیروی متخصص و خلاق خود سعی دارد بهترین خدمات را ارایه نماید.از خدمات این گروه می توان به طراحی سایت ، بهینه سازی سایت ، تبلیغات اینترنتی ، وب برندینگ ، دفتر کار مجازی و تجارت الکترونیک اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]