اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960306249996964

چهارمین جشنواره ستاره گان روابط عمومی کشور

روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب ستاره ارتباطی صنعت کشور شد.

کد: 13960306249996964

https://goo.gl/zdq52g

، بناب , (اخبار رسمی): تندیس ستاره ارتباطی صنعت کشور در چهارمین جشنواره ستاره گان روابط عمومی به روابط عمومی و امور بین الملل مجتمع فولاد صنعت بناب (شاهین بناب) تعلق گرفت.

روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب ستاره ارتباطی صنعت کشور شد.

تندیس ستاره ارتباطی صنعت کشور در چهارمین جشنواره ستاره گان روابط عمومی به روابط عمومی و امور بین الملل مجتمع فولاد صنعت بناب ( شاهین بناب) تعلق گرفت.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، چهارمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با حضور جمعی از مسئولین کشوری، اساتید علم ارتباطات و مدیران سازمان های دولتی و بخش خصوصی روز چهارشنبه سوم خرداد درسالن قلم مرکز همایش های کتابخانه ملی در تهران برگزار شد و از برگزیدگان جشنواره در بخش‌های تقدیرشد.تندیس جشنواره  نیز در بخش ستاره ارتباطی صنعت کشور به نوراله خیری مدیرروابط عمومی و امور بین الملل این مجتمع اهداء شد. 

مدیر روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب با ارزیابی مناسب از برگزاری چهارمین جشنواره ستارگان روابط عمومی گفت : جشنواره ستاره گان روابط عمومی کشور  بر اساس عملکرد روابط عمومی ها در سال 1395 و بر اساس نظر هیئت داوران جشنواره اقدام به انتخاب از میان اثار ارسالی کرده و نفرات و واحد های برتر را معرفی می کند.

نوراله خیری در خصوص عملکرد روابط عمومی این مجتمع در سال گذشته نیز گفت:  در سال 95 با وجود مشکلات متعدد و اتفاقات روی داده در نیمه اول سال، با فعالیت در حوزه روابط عمومی الکترونیک و راه اندازی سایت سه زبانه، راه اندازی شبکه های اجتماعی بصورت فعال، تولید فیلم جامع این مجتمع به سه زبان، انتشارکاتالوگ به سه زبان، اطلاع رسانی دقیق و شفاف، برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی، ارتباطات درون سازمانی، اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و ارتقاء جایگاه روابط عمومی با حمایت مدیریت جدید این مجتمع توانست این عنوان را از آن خود کند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجتمع فولاد صنعت بناب

تولید کننده انواع مقاطع فولادی و آلیاژی، دارنده نشان عالی کیفیت، ارائه سبد کامل محصولات فولادی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]