اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980302370326964

گامی بلند به سوی توسعه با بهبود روندها در مجتمع فولاد صنعت بناب

کد: 13980302370326964

http://bit.ly/2QB3yZv

، بناب , (اخبار رسمی): سید ابوتراب فاضل مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد صنعت بناب در آئین تجلیل کارگری و ضیافت افطاری کارکنان از اصلاح فرآیندها و بهبود روندها خبر داد.

گامی بلند به سوی توسعه با بهبود روندها در مجتمع فولاد صنعت بناب
گامی بلند به سوی توسعه با بهبود روندها در مجتمع فولاد صنعت بناب

با بهبود روندها گامی بلند به سوی توسعه در مجتمع فولاد صنعت بناب برداشته می‌شود

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، سید ابوتراب فاضل مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره این مجتمع در آئین تجلیل کارگری و ضیافت افطاری کارکنان، از حمایت مجموعه گروه مالی گردشگری و در راس آن دکتر جهانگیری و مجموعه بانک گردشگری که نقش تعیین کننده‌ای در حیات و ادامه فعالیت مجتمع فولاد صنعت بناب داشته‌اند، سخن گفت.

وی گفت حمایت از تولید به معنای واقعی در این مجتمع توسط بانک گردشگری مشهود است و آنهادر سال رونق تولید ملی قرار دارند که پاشنه آشیل این سال و توسعه کشور همین تولید است، تولید در شرایط وانفسای اقتصادی. اگر این حمایت‌ها وجود نداشت این مجموعه نمی‌توانست روند مثبتی داشته باشد.

وی ادامه داد که «از حدود بیستم مهرماه که من آمدم اگرچه فراز و فرودهایی بیشتر در مجموعه بود ولی با کمک شما با همت کارکنان، با گرو گذاشتن شرافت شما کارگران و مهندسان مسیر خوبی را طی کردیم اگر چه این مسیر مطلوب نیست ولی روندها خیلی بهبود یافته و روند مثبتی بوده است.»

سید ابوتراب فاضل از توسعه جامع مجتمع فولاد صنعت بناب خبر داد و افزود: «پس از بررسی‌های دقیق و برنامه ریزی شده به منظور توسعه همه جانبه این مجتمع تصمیمات لازم اخذ شده است و گامی بلند به سوی رشد و توسعه را در پیش رو خواهیم داشت و در حال حاضر که روندها را بهبود داده‌ایم، ساختار مالی اصلاح شده و با بهبود فرآیندها جلوی زیان عملیاتی گرفته شده است و این به مدد و همت پرسنل خدوم و تلاشگر مجموعه انجام شده است که امروز تجلیل از این عزیزان صورت خواهد پذیرفت.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجتمع فولاد صنعت بناب

تولید کننده انواع مقاطع فولادی و آلیاژی، دارنده نشان عالی کیفیت، ارائه سبد کامل محصولات فولادی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار