اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980302370316964

شتاب ایجاد طرح‌های توسعه‌ای مجتمع فولاد صنعت بناب در سال رونق تولید

کد: 13980302370316964

http://bit.ly/2WvaoFf

، بناب , (اخبار رسمی): در آئین تجلیل کارگری و ضیافت افطاری کارکنان مجتمع فولاد صنعت بناب، مهدی جهانگیری رئیس هلدینگ گروه مالی گردشگری این مجتمع سخنان ایراد کرده است که در ادامه بخشی از این سخنان که حاکی از شتاب ایجاد طرح‌های توسعه‌ای این مجتمع دارد آورده شده است.

شتاب ایجاد طرح های توسعه ای مجتمع فولاد صنعت بناب در سال رونق تولید
شتاب ایجاد طرح‌های توسعه‌ای مجتمع فولاد صنعت بناب در سال رونق تولید

ایجاد و احداث طرح‌های توسعه‌ای مجتمع فولاد صنعت بناب در سال رونق تولید شتاب می‌گیرد

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، مهدی جهانگیری رئیس هلدینگ گروه مالی گردشگری در آئین تجلیل کارگری و ضیافت افطاری کارکنان مجتمع فولاد صنعت بناب با تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) و با ابراز خرسندی از روند رو به رشد و رونق تولید در این مجتمع گفت: آقای فاضل یک مدیر خوب، کار آزموده و یک مدیر با ارتباطات کاملاً حرفه‌ای در مجموعه صنعت فولاد شناخته شده است. در مدت کوتاهی هم که در مجموعه فولاد بناب کار خود را شروع کرده‌اند الحق و الانصاف با تیم مدیریتی خوبی که همراه خودشان، مهندسان و جوانان بسیار فعالی که در مجموعه فولاد سراغ داریم که مهمترین سرمایه مجموعه بزرگ هستند الحمدالله کارهای بسیار خوبی را شروع کردند و کارهای بسیار بزرگی رو در پیش رو دارند. حضور او و هیئت مدیره بسیار حرفه‌ای و توانمند و فعال و کار آشنا در مجموعه فولاد، مدیران، مهندسان می‌تواند مشکلات این جمع را به نحو مطلوبی حل و فصل کند.

رئیس گروه مالی گردشگری با اشاره به شرایط اقتصادی موجود و نیاز به توجه مسئولان افزود: جنگ اقتصادی ناجوانمردانه‌ای علیه کشور ما توسط ابرقدرت‌های جهان، توسط کشور آمریکا و توسط کشور صهیونیستی اسرائیل صورت گرفته است. امروز مجموعه همکاران ما مجموعه سهامداران، مجموعه فولاد بناب در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای منویات و نظرات ایشان به عنوان یک پروژه در مورد  فولاد بناب هیچ کوتاهی نکرده‌اند، در بدترین شرایط، وضعیت کارگری و وضعیت پرسنلی این مجموعه و مسائل اجتماعی به عنوان مهمترین آیتم پیش روی ما بود. و به هم دلیل همین تلاش باعث شده یک روز چرخ اینجا نخوابد در بدترین شرایط اقتصادی این تلاش اتفاق افتاده و امروز که سال رونق تولید است اگر ما به عنوان سربازان ولائی به عنوان کسانی که برای انقلابمان دلمان می‌سوزد و کسانی که به فرموده مقام معظم رهبری امروز رونق تولید و امروز اقتصاد مقاومتی به عنوان مهمترین سیاست کاری در حوزه اقتصاد است، فکر می‌کنم مجموعه گروه مالی گردشگری و مدیران گروه مالی گردشگری و مدیران ما در مجموعه فولاد بناب به این نکته توجه و اهتمام جدی داشته باشند.

جهانگیری با تاکید بر لزوم حمایت دولت و مجلس از تولید گفت: ما در پروژه‌هایی که مجموعه دولت حاضر نشد در شهرستان محروم بافت سرمایه‌گذاری کند یعنی شرکت‌هایی مثل گل گهر، شرکت‌هایی که مثل خود سازمان ایمیدرو ولی ما به عنوان معین اقتصادی منطقه شهرستان بافت رفتیم و با افتخار در ماه شعبان این واحد تولیدی به بهره‌برداری رسید و این زنجیره تولید و در شهرستانی که بعد از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، یک واحد تولیدی در مقیاس متوسط بالا نداریم و یکی از افتخارات مجموعه ماست. امروز در مجموعه فولاد بناب هم به همین شکل است ما اگر بخواهیم در فضای رقابتی فولاد بمانیم راهی جز این نداریم که خودمان را با جریان رقابتی روز دنیا همراه بکنیم و گرنه محکوم به شکست هستیم.

رئیس گروه مالی گردشگری تسریع در روند طرح‌های توسعه‌ای را خواستار شد و خاطر نشان کرد: من اطمینان دارم با مدیریت خوب آقای فاضل و همکارانشان بخش توسعه اینجا باید خیلی پررنگ و سریع حرکت کند. دوستان ما در بانک گردشگری هم تمام ظرفی‌تشان را به کار خواهند گذاشت تا ان شاالله بتوانیم این پیام مقام معظم رهبری را در سال رونق تولید که گفته بودند، اگر ادعای سرباز اقتصادی بودن داریم بتوانیم به معنای عملی اجرائی کنیم و این حرکت یعنی مقابله با آمریکای جنایتکاری که به هر طریقی می‌خواهد به کشور ما ضربه بزنند. همه ما به عنوان سربازهای اقتصاد کشور باید امروزه اگر هر روز 5 یا 8 ساعت کار می‌کردیم ولی امروز باید 14، ۱۵ ساعت تلاش باید بکنیم تا واقعا بتوانیم در این راه قدم‌های اساسی برداریم و قطعا این اتفاق نمی‌افتد جز با همت و با تلاش جزء با یک دلی با صمیمیت و وحدت بین همه گروه‌ها و همه بخش‌ها وهمه مسئولین انشالله اتفاق می‌افتد. قطعا با کمک دولت و نماینده در شهرستان فرماندار محترم نماینده مردم شریف در مجلس شورای اسلامی ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که مجموعه فولاد بناب روز به روز چراغش پرنورتر، روز به روز همکاران ما شادتر و قبراق‌تر ان شاءالله در کار خودشان قدم‌های جدی و اساسی بتوانند بردارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجتمع فولاد صنعت بناب

تولید کننده انواع مقاطع فولادی و آلیاژی، دارنده نشان عالی کیفیت، ارائه سبد کامل محصولات فولادی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید