اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970723321766964

ضمن معرفی سید ابوتراب فاضل به عنوان مدیرعامل

افزایش ظرفیت تولید و توسعه‌ی همه جانبه مجتمع فولاد صنعت بناب

کد: 13970723321766964

https://goo.gl/FRxWSh

، بناب , (اخبار رسمی): به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، طی مراسمی که با حضور ابراهیم جهانگیری قائم مقام گروه مالی گردشگری و اعضاء هیئت مدیره جدید این مجتمع برگزار گردید دکتر سید ابوتراب فاضل به عنوان مدیرعامل این شرکت فولادی معرفی شد.

افزایش ظرفیت تولید و توسعه ی همه جانبه مجتمع فولاد صنعت بناب
مراسم معارفه مدیرعامل جدید مجتمع فولاد صنعت بناب

طی مراسمی که با حضور ابراهیم جهانگیری قائم مقام گروه مالی گردشگری و اعضاء هیئت مدیره جدید این مجتمع برگزار گردید دکتر سید ابوتراب فاضل به عنوان مدیرعامل این شرکت فولادی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، طی مراسمی که با حضور ابراهیم جهانگیری قائم مقام گروه مالی گردشگری و اعضاء هیئت مدیره جدید این مجتمع برگزار گردید دکتر سید ابوتراب فاضل به عنوان مدیرعامل این شرکت فولادی معرفی شد.

ابراهیم جهانگیری با بیان اینکه مدیریت رکن و اساس پیشرفت هر مجموعه است گفت: هیئت مدیره جدید که سکان مدیریت این مجموعه را به دست خواهند گرفت دارای سابقه طولانی و تجاربی ارزشمند در این زمینه بوده و در شرکت های بزرگ فولادی در حال فعالیت می باشند. 

 قائم مقام گروه مالی گردشگری با ابراز امیدواری از رشد و پیشرفت این مجتمع در یک سال آینده، افزود: دکتر سید ابوتراب فاضل با توجه به سوابق و تجربیات ارزشمند در ذوب آهن اصفهان به عنوان نائب رئیس هیئت مدیره و در این مجتمع عهده دار مدیریت عاملی را خواهند بود  و در یک سال آتی با ارزیابی از عملکرد و نقش مدیریت جدید شاهد رشد و پیشرفت فولاد بناب خواهیم بود .

وی با بیان اینکه سهامداران تمام تلاش خور را برای برپا نگه داشتن این مجموعه انجام داده اند اضافه کرد: در حال حاضر فعالیت حداقلی در ظرفیت تولید وجود دارد که باید بهبود یافته و به ظرفیت های بالاتری دست پیدا کنیم و در این زمینه سهامداران و مدیریت ارشد مجموعه نیز حمایت خود را ادامه خواهند داد.

جهانگیری به نگاه مثبت مدیریت جدید به ویژگی ها خاص این مجتمع اشاره کرد و گفت: دید مثبت مدیران جدید از دو بعد به شرکت فولاد بناب حائز اهمیت است، اول اینکه به لحاظ موقعیت و شرایط ایجاد شده و پتانسیل موجود مهم بوده و دوم اینکه نیروی جوان ، متخصص و متعهد به عنوان نیروی انسانی قابل اتکاء در این مجموعه مشغول به کار هستند که با رفع نقایص و رفع موانعی که مورد غفلت واقع شده شرایط بهتری بوجود خواهند آورد.

وی با اشاره  دوران سرپرستی مهندس اسکوئی در چهار ماه اخیر گفت: اقدامات مفید و مثمر ثمر انجام شده در زمان سرپرستی آقای اسکوئی با در نظر گرفتن اینکه بودجه ای تزریق نشده بود قابل تحسین است و اقدامات خوبی در داخل مجتمع انجام شده و حقوق و مزایای پرسنلی نیز بطور کامل پرداخت گردیده است .

وی در ادامه نیز گفت: آقایان عباس ابراهیمی، سید ابوتراب فاضل، نادر کشت کار، صادق جاهد خطیبی و حسین رحتمی اعضای جدید هیئت مدیره خواهند بود. و بر اساس چشم اندازی پنج ساله برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه خواهد گردید که با همکاری و همدلی مدیران و کارکنان مجتمع فولاد صنعت بناب شاهد رشد و تعالی این مجموعه خواهیم بود.

جهانگیری در پایان به مامورت های اشاره شده در حکم مدیرعامل جدید این مجتمع اشاره کرد و گفت :

اصلاح ساختار تولید، برنامه مدون با تمرکز جدی بر تولید، اصلاح ساختار نیروی انسانی، شبکه فروش داخلی و صادرات، برنامه ریزی جهت ورود به بازار سرمایه، حذف هزینه های زائد در حوزه های مختلف و توسعه همه جانبه ی مجتمع فولاد صنعت بناب مورد تاکید می باشد که انشاء الله با توسل به ائمه اطهار، تلاش و کوشش پرسنل مجموعه، حمایت مسئولین دست اندرکار و مدیریت خوب و جامع شاهد رشد وبالندگی آن باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجتمع فولاد صنعت بناب

تولید کننده انواع مقاطع فولادی و آلیاژی، دارنده نشان عالی کیفیت، ارائه سبد کامل محصولات فولادی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید