اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960306250026964

در مجتمع فولاد صنعت بناب اتفاق افتاد:

تجلیل از اردیبهشتی‌ها،با اهداء کارت تبریک وکارت هدیه

کد: 13960306250026964

https://goo.gl/wNJpdU

، بناب , (اخبار رسمی): 144 نفر از پرسنل مجتمع فولاد صنعت بناب که سالگرد ازدواج و تولدشان اردیبهشت ماه بود با اهداء کارت تبریک و کارت هدیه تجلیل شدند.

اردیبهشتی های مجتمع فولادصنعت بناب با اهداء کارت تبریک وکارت هدیه تجلیل شدند.

اردیبهشتی های مجتمع فولاد صنعت بناب با اهداء کارت تبریک و کارت هدیه تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، طی مراسمی با حضور معاون مالی و توسعه منابع انسانی این مجتمع در آستانه ماه مبارک رمضان از پرسنلی که تاریخ سالگرد ازدواج و تولدشان اردیبهشت ماه بود با اهداء کارت هدیه و کارت تبریک تجلیل شد.

معاون مالی و توسعه منابع انسانی مجتمع فولاد صنعت بناب با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت : نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه هر مجموعه و سازمان است و باید از این سرمایه بزرگ محافظت کرد، احساس تعلق نیروی انسانی به مجموعه با پاسداشت زحمات و ارزش کارگران شکل می گیرد و در رابطه با تامین شرایط رفاهی مناسب در چند ماه اخیر اقداماتی در این مجتمع صورت گرفته است که ازآن جمله پرداخت معوقات حقوق و به روز بودن دریافتی های کارگران، راه اندازی بیمه تکمیلی، صندوق همیاری، وام های کم بهره و همچنین اجرای فوق برنامه های رفاهی مناسب است.
صمدی، سعی و تلاش بیشتر با همدلی و همراهی با مدیریت را لازمه پیشرفت و رونق مجموعه دانست و گفت : انگیزش و شور و شوق ایجاد شده در مجتمع و در بین کارگران که لبخند رضایت آنان را که به  لطف الهی در حال حاضر شاهد هستیم مدیون حمایت ریاست محترم گروه مالی گردشگری، هیئت مدیره محترم و تلاش و پیگیری شبانه روزی مدیریت مجتمع هستیم.
 
وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای افزایش ظرفیت تولید تا پایان سال گفت : در صورت دستیابی به ظرفیت تولید ۶۰ درصد، برنامه ریزی برای پرداخت کارانه و بهره وری پرسنل نیز در دستور کار خواهد.
شایان ذکر است که تجلیل از همکاران به مناسبت سالگرد تولد و ازدواج به منظور ارزش گذاری به ایشان و خانواده محترم آنان بوده که متن تبریک ازدواج و کارت هدیه نیز خطاب به همسران ایشان می باشد و در ماه های آتی نیز بصورت منظم انجام خواهد شد.
مجتمع فولاد صنعت بناب ( شاهین بناب ) بعنوان بزرگترین تولید کننده فولاد بخش خصوصی،  به جهت برخورداری از پرسنل متعهد، متخصص، پرتلاش و جوان محصولات تولیدی خود را با بالاترین کیفیت و به صورت سبد کامل محصولات فولادی روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجتمع فولاد صنعت بناب

تولید کننده انواع مقاطع فولادی و آلیاژی، دارنده نشان عالی کیفیت، ارائه سبد کامل محصولات فولادی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]